Gå til innhold

Når starter seriene igjen i 2011?

Beste TV-serie?  

16 stemmer

1. 1. Hvilken TV-serie synes du er best?

• American dad
    • Band of Brothers
    • Breaking bad
    • Dexter
    • Family guy
    • Friends
      0
    • Futurama
    • No ordinary family
      0
    • Numb3rs
      0
    • Prison break
    • South park
    • That's 70's show
    • The big bang theory
    • The pasific
    • The Simpsons
    • The Waling dead
    • Weeds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Er det noen som vet hvor jeg finner eller som vet selv når tv-seriene kommer tilbake ? South park, the simpsons, the walking dead, the big bang theory osv. Har sitt på imdb.com men fant ikke noe.

Eg bruker ein widget på macen min som heiter TV forecast, men uansett The Walking Dead er TBA. The big bang begynner på fredag og the simpsons på mandag og south park 28 april.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Wikipedia?

Wikipedia er ikkje so veldi gunstig egentligt, du må jo søke ein gang for kvar serie du følger med på + det er ikkje alltid di har svaret. Har du ein widget eller myepisodes bookmark so kommer jo alt du følger med på opp på ei liste, med alle datoene.

Lenke til kommentar

Ja, men wikipedia går etter kilder. Mens sider som MyEpisodes har veldig mye feil.

Stort sett bruker jeg http://www.pogdesign.co.uk/cat/

Grei og enkelt oversikt, istede for noe du trenger å gjøre noe med som Myepisodes.com.

Kan godt hende Myepisodes har mye feil eg har ikkje vert borti dei, men eg veit at den Widget som eg bruker heiter TV forecast er lite feil og er veldi enklet da eg kan berre trykke på ein knapp so kommer alt av datoer opp på sjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...