huf Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Topicen sier vel det meste. Da jeg har lastet ned linux isoer fra nettet så har jeg brukt å laste ned såkallt "i386" filer, å det har funket greit. Men går det ann for meg å bruke "i586", visst det bare er det som er å velge mellom på den siden jeg skal laste ned i fra?, eller blir det kluss da? Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Om kjernen og prossesor (og alt annet nødvendig) støtter å bruke i586 eller i686 så er det ikke bare nok med at du kan gjøre det, men du bør også gjøre det, for de er bedre optimalisert for å utnytte prosessoren din bedre.. Svar: Last den ned og har du en noenlunde ny pc så skal det gå strååålende... Edit: datt ut et ord Edit2: "ikke bare nok med at du bør gjøre det, men du bør også gjøre det, for de er bedre " (det ene ordet som hadde falt vekk, klarte jeg å sette inn feil: ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 i586 betyr at den er kompilert for Pentium og nyere prosessorer i686 er for Pentium Pro/ Pentium 2 og nyere De kan også brukes på Athlon prosessorer Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Edit: datt ut et ordEdit2: "ikke bare nok med at du bør gjøre det, men du bør også gjøre det, for de er bedre " (det ene ordet som hadde falt vekk, klarte jeg å sette inn feil: ) ps. takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå