bamsefar Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Har gjennom jobben fått testet det meste i vårs arsenal av in-ear plugger med telefonkontroll til iphone, men blir aldri fornøyd. Enten så er kvaliteten altfor dårlig lydmessig, eller så er byggekvaliteten dårlig og normalt bruk rett og slett ødelegger pluggene. Spesielt rett ved 3.5mm pluggen ender jeg opp med å få brudd i ledningen slik at det bare blir mono. Mye mulig jeg er blind for eget forbruk, men jeg klarer ikke se om jeg har et bruksmønster som ødelegger de, eller om alt jeg har prøvd er jall, men nå er det nok. Jeg vil ha noe ordentlig. Er dermed på utkikk etter noen ordentlige in-ear plugger med telefonkontroll til iphone. Dette vil si i alle fall mute/legge på samtale, helst også volumkontroll. Vanlige in-ear plugger har jeg grei oversikt over, men med telefonkontroll blir det værre. Prisklasse: 1000-2000kr. - Fyldig bass, men ikke overdøvende. - Passe til alt fra Hiphop, rock til listelåter. Ikke et krav, men har lest om vanlige plugger uten telefonkontroll hvor støping av putene etter mål, og kunne gjerne tenkt meg å legge i noen kroner ekstra om dette er mulig lokalt (Trondheim). Har som sagt prøvd det meste gjennom jobb, dvs hva Elkjøp/Lefdal fører, men kan bestille mye så kom gjerne med de mest hinsidige forslag! Sitter i dag med Skullcandy Full Metal Jacket som er det beste jeg har funnet så langt, primært pga god dybde i lydbildet, men de kan jo ikke spille rent for 5 flate øre. EDIT: For å gi en indikasjon på hva jeg er ute etter, så er det plugger i klassen med DENON AH-C710, men med telefonkontroll. Hjelp mottas med takk! Endret 18. januar 2011 av bamsefar Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) MW600...? jeg er iallefall veldig fornøyd, etter jeg byttet propper.... Endret 30. januar 2011 av iRobot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå