Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med headset ved spilling

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt problemer med mitt Razer Megaloden headset en god stund. Når jeg spiller noen spill feks Eve online og bruker Winamp samtidig (Eve sin lyd er muted) spraker(knitrer) det i headsettet, det virker som at sprakingen har en sammenheng mellom hvor mye som skjer på skjermen.

Etter en stund med spraking dør headset og må reconnectes i PCen for å få lyd ut av dem igjen.

Dette problemer gjelder bare enkelte ting, feks kan jeg oppleve samme spraking ved å spille WoW, se på Youtube og bruke Winamp samtidig. Problemet skjer kun med headsettet, ved bruk av høyttalere spraker det aldri.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørest kansje litt dumt ut men.. Kanskje statisk elektrisitet? Hvis jeg har på meg og / eller sitter på noe som lett gir fra seg statisk elektrisitet ( spesielt nå i vintertid hvor lufta er ekstra tørr) hører jeg av og til en viss knitring i ørepluggene... Noen ganger får jeg meg et liste støt. Du kan jo prøve å vri litt på lydpluggen for å se om det funker.

Lenke til kommentar

Det er USB og jeg har prøvd å dytte ledningen inn i enheter i alle ender.

Men kan det være statisk elektrisitet når det er avhengig i hva jeg kjører på PCen?

Å, beklager. Jeg misforsto litt. Trudde du sa det skjedde HELE tiden headsette var plugget i. Nei da vet jeg ikke helt hva som kan være problemet men du kan prøve å lage en tråd i et mer passende kategori kanskje så får du mer svar? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...