Cho-san Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Høyr på Fabel i staden QFT Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Berre synd eg ikkje har funne den aller finaste songen deira på spotify... Så viss nokon har "Ro meg til Månen": eg hadde blitt fantastisk glad om eg kunne fått den, eller kjøpt den! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 ...Fabel? *høyre på* Woah. Fantastisk! Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Eg har og nynorsk som hovudmål, noko som vel er naturleg når eg kjem frå sunnmøre. Eg byrja med å skrive bokmål her på forumet, men bytta etterkvart om til nynorsk. Eg måtte etterkvart bytte om til bokmål igjen, for sjølv om eg skriv særs lite her på forumet, tok eg meg sjølv i å begynne å skrive nynorsk i eit innlegg, men utover i innlegget kunne eg finne på å leggje om til bokmål. Såg nok litt dumt ut, og redigerte litt. Men kanskje eg må gi nynorsk ein ny sjanse att, og attpåtil vere meir aktiv på forumet. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Eg trur eg skriv meg på denne lista, ettersom eg har eit ønskje om å forbetre karakteren min i nynorsk. Eg kjem frå Molde og kjenner ein god del sunnmøringar og andre som brukar nynorsk i kvardagen, og synest eigentleg at det er eit flott skriftspråk. Må innrømme at det sikkert blir nokre skrivefeil og rare formuleringer, men ein får bare håpe at det bedrar seg med tida! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Kjekt å sjå at folk blir inspirerte! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kva meinar du med at eg juksar, Alliha? At eg ikkje skriv nynorsk heile tida sjølv om det eigentleg er hovudmålet mitt? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 At du ikkje gjer det heile tida. Kan fjerne det om du vil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Eg juksar iallfall aldri! Eg snakkar alltid nynorsk! DNFK, Ting som irriterer, Ting som er hyggelige, Desiretråden, musikkforumet, fotoforumet.. Overalt, egentlig! Endret 24. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Sorry sorry! *endrar* Kva skjer hos folk, forresten? Endret 24. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Me skal fyrst leike i Photoshop, for så å ta ein tidleg kveld! Kva med deg? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Eta og høyre på musikk før det blir tidleg kveld her og. Sleit med å stå opp i dag tidleg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Snakk til meg om det! Eg var kvalm! snakk til meg om det = tell me about it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lærer mye rart vi på skolen, nynorsk f.eks. Største dritet lagd. Second that Sjå kva dei seier om nynorsk. Det er jo nynorsk som er norsk. Det er basert på alle dialektane me har her i Noreg. Bokmål er bare fornorskning av dansk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Gah, eg veitt! Frykteleg irriterande når folk seie at dei sjølv snakkar norsk medan eg snakkar nynorsk. Pluss, "Eg er ikkje i mot nynorsk, eg syns bare at me kunne hatt valfritt sidemål" Må nesten reklamere type Uti Vår Hage 2. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er jo nynorsk som er norsk. Det er basert på alle dialektane me har her i Noreg. Bokmål er bare fornorskning av dansk. Du har lært hjemmeleksen ser jeg Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei! Eg halde på å skrive ein stil på nynorsk, og eg trur det går ganske greit eigenleg. Men kan nokon av dykk sjå over teksta mi, sånn at eg veit at det sjer greitt ut? Send meg PM om ønskeleg, så skal eg sende deg stilen! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hei! Eg halde på å skrive ein stil på nynorsk, og eg trur det går ganske greit eigenleg. Men kan nokon av dykk sjå over teksta mi, sånn at eg veit at det sjer greitt ut? Send meg PM om ønskeleg, så skal eg sende deg stilen! Mange set si lit til tru, det gjer ikkje eg. Eg foreslår, heilt ærleg og alvorleg meint, at du går gjennom den med ordboka ord for ord. Bare sjå på innlegget ditt: - Halde er infinitivsform, setningen er presens - Du brukar de/dykk feil. De = subjekt, dykk = direkte objekt. - Tekst er ikkje eit hokjønnsord Det er visst valfritt hankjønn/hokjønn - Sjer er ikkje eit ord Endret 28. januar 2011 av enixitan Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Grei regel for de/dykk: du = de, deg = dykk. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Arrgh, eg hatar nynorsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå