Gå til innhold

Nynorsk-tråden! Laust og fast på/om nynorsk.

Alliha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har og nynorsk som hovudmål, noko som vel er naturleg når eg kjem frå sunnmøre. Eg byrja med å skrive bokmål her på forumet, men bytta etterkvart om til nynorsk. Eg måtte etterkvart bytte om til bokmål igjen, for sjølv om eg skriv særs lite her på forumet, tok eg meg sjølv i å begynne å skrive nynorsk i eit innlegg, men utover i innlegget kunne eg finne på å leggje om til bokmål. Såg nok litt dumt ut, og redigerte litt.

Men kanskje eg må gi nynorsk ein ny sjanse att, og attpåtil vere meir aktiv på forumet.

Lenke til kommentar

Eg trur eg skriv meg på denne lista, ettersom eg har eit ønskje om å forbetre karakteren min i nynorsk.

Eg kjem frå Molde og kjenner ein god del sunnmøringar og andre som brukar nynorsk i kvardagen, og synest eigentleg at det er eit flott skriftspråk. Må innrømme at det sikkert blir nokre skrivefeil og rare formuleringer, men ein får bare håpe at det bedrar seg med tida! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Lærer mye rart vi på skolen, nynorsk f.eks. Største dritet lagd.

Second that :thumbup:

:cry:

Sjå kva dei seier om nynorsk.

Det er jo nynorsk som er norsk. Det er basert på alle dialektane me har her i Noreg.

Bokmål er bare fornorskning av dansk.

Lenke til kommentar

Hei!

Eg halde på å skrive ein stil på nynorsk, og eg trur det går ganske greit eigenleg. Men kan nokon av dykk sjå over teksta mi, sånn at eg veit at det sjer greitt ut? Send meg PM om ønskeleg, så skal eg sende deg stilen! :)

Mange set si lit til tru, det gjer ikkje eg. Eg foreslår, heilt ærleg og alvorleg meint, at du går gjennom den med ordboka ord for ord. Bare sjå på innlegget ditt:

- Halde er infinitivsform, setningen er presens

- Du brukar de/dykk feil. De = subjekt, dykk = direkte objekt.

- Tekst er ikkje eit hokjønnsord Det er visst valfritt hankjønn/hokjønn

- Sjer er ikkje eit ord

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...