Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, eg er født på Stord, men er oppvaksen på Bømlo Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Eg skriv hovudsakleg bokmål her på forumet. Er oppvokst i Sogn og Fjordane, og har budd der nesten heile livet. Flytta til østlandet for snart to år sidan, for å byrje på VG2. Kan gjerne skrive meg opp på lista. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Eg skriv hovudsakleg bokmål her på forumet. Er oppvokst i Sogn og Fjordane, og har budd der nesten heile livet. Flytta til østlandet for snart to år sidan, for å byrje på VG2. Kan gjerne skrive meg opp på lista. Kor i S og F? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kan skrive meg opp på lista og, kjem heilt an på humøret om eg skriv nynorsk eller bokmål. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I fyrste innlegget ditt Alliha så står det husk, det må jo stå hugs! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Her kan ein trena. (har nynorsk på skolen nå) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 I fyrste innlegget ditt Alliha så står det husk, det må jo stå hugs! Poeng, men eg skulle meina at det er valfritt. Men når ein først lagar ein nynorsk-tråd bør det nesten var fullt ut. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I fyrste innlegget ditt Alliha så står det husk, det må jo stå hugs! Poeng, men eg skulle meina at det er valfritt. Men når ein først lagar ein nynorsk-tråd bør det nesten var fullt ut. Vere/vera Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Eg skriv hovudsakleg bokmål her på forumet. Er oppvokst i Sogn og Fjordane, og har budd der nesten heile livet. Flytta til østlandet for snart to år sidan, for å byrje på VG2. Kan gjerne skrive meg opp på lista. Kor i S og F? Hyllestad. Budde i Førde då eg gikk på VG1. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 ja, og og hugs er jo so tøft ord Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hyllestad. Budde i Førde då eg gikk på VG1. Ja okei, då blir det eit stykke herfrå. Og fysj, Førde! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hyllestad. Budde i Førde då eg gikk på VG1. Ja okei, då blir det eit stykke herfrå. Og fysj, Førde! Kvar er herfrå? Førde er ikkje akkurat den vakraste byen - på langt nær. Er ein del greie folk der, og billig å leige. Derfor ynskjer eg meg tilbake så snart eg er ferdig på skule her på Østlandet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 I fyrste innlegget ditt Alliha så står det husk, det må jo stå hugs! Poeng, men eg skulle meina at det er valfritt. Men når ein først lagar ein nynorsk-tråd bør det nesten var fullt ut. Vere/vera ...Nei? Når = då = var? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hyllestad. Budde i Førde då eg gikk på VG1. Ja okei, då blir det eit stykke herfrå. Og fysj, Førde! Kvar er herfrå? Førde er ikkje akkurat den vakraste byen - på langt nær. Er ein del greie folk der, og billig å leige. Derfor ynskjer eg meg tilbake så snart eg er ferdig på skule her på Østlandet. Nordfjordeid. Ikkje akkurat verdas navle det heller, men i motsetnad til Førde er vi i alle fall klar over at vi ikkje er det. Om Førde er vakkert eller ikkje bryr med midt i rompa, men måten Førde gjer sitt beste for å valdta bygdene i resten av fylket på, gjer meg kvalm. Veit ikkje om du har fått med deg noko særleg av sjukehussaka, men den er uansett berre ein del av problemet (den største delen, rett nok). Wohoo, eg er Frøken Negativ! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I fyrste innlegget ditt Alliha så står det husk, det må jo stå hugs! Poeng, men eg skulle meina at det er valfritt. Men når ein først lagar ein nynorsk-tråd bør det nesten var fullt ut. Vere/vera ...Nei? Når = då = var? No er du litt på viddene. Eg reknar med at det du prøver å seie er: "når man først lager en nynorsktråd bør det nesten være fullt ut". Då blir rett nynorsk: "bør det nesten vere/vera fullt ut". Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kaffistova Ein har freista før, det vart ein stille tråd etter at den fyrste åtgaum la seg. Eg undrast korleis det går denne gongen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Oh well. Eg skal ikkje skryta på meg å var god i nynorsk. Sjølv om mange meiner det bare sidan eg har det som hovudmål. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hyllestad. Budde i Førde då eg gikk på VG1. Ja okei, då blir det eit stykke herfrå. Og fysj, Førde! Kvar er herfrå? Førde er ikkje akkurat den vakraste byen - på langt nær. Er ein del greie folk der, og billig å leige. Derfor ynskjer eg meg tilbake så snart eg er ferdig på skule her på Østlandet. Nordfjordeid. Ikkje akkurat verdas navle det heller, men i motsetnad til Førde er vi i alle fall klar over at vi ikkje er det. Om Førde er vakkert eller ikkje bryr med midt i rompa, men måten Førde gjer sitt beste for å valdta bygdene i resten av fylket på, gjer meg kvalm. Veit ikkje om du har fått med deg noko særleg av sjukehussaka, men den er uansett berre ein del av problemet (den største delen, rett nok). Wohoo, eg er Frøken Negativ! Er for så vidt einig angåande sjukehussaka. Slik Sogn og Fjordane er, med tanke på geografi, så burde det vere sjølvsagt at ein er naudsynt å ha mindre sjukehus på fleire stadar. Det er ikkje alltid det er mogleg å bruke helikopter, da været generelt er dårleg og upåliteleg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Oh well. Eg skal ikkje skryta på meg å var god i nynorsk. Sjølv om mange meiner det bare sidan eg har det som hovudmål. Å vere/vera god i nynorsk Greit nok å ikkje vere god, men akkurat det verbet burde vel liggje spikra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå