cecs Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har et videokamera sony handycam, gammelt kjøpt i 2006. Det tar opp på små dvd plater 30 min (dvd-rw)Jeg har to valg når jeg starter en ny plate, og det er om jeg vi vil ha en plate som jeg vil spille av på en dvdspiller eller om jeg ville ha en jeg kan reigere osv.. Men nå sitter jeg å vil rediger og lag med ordentlige dvdplater med menu osv.... men jeg får jo ikke til å rediger en VRO-fil... Det er jo ikke alt man vil ta med... Hva skla jeg gjøre for å få fikset mitt problem? Jeg finner ingen program til dette? Kan jeg sende dem inn til noen som gjøre det for meg?? Hjelp!!! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kan hende at det egentlig er et vilkårlig videoformat. Bare at filendelsen er ureglementær. Prøv å spill av i VLC. Klarer du det, så burde det ikke være et helt ukjent format iallefall. Og dersom det funker så kan du enkelt gå i menyen for mediet og se hva slags kodek som er brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå