KattaErDau Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Som dere sikkert har fått med dere så har jo Nettby blitt nedlagt. Jeg hadde en hel del bilder der, som jeg gjerne skulle ha hatt tak i, ettersom jeg har slettet dem fra kameraet. Og eneste muligheten for å få tak i dem er jo Nettby. Er det mulig å få tak i disse bildene på noen måte? Har lest noe som Nettby selv har skrevet för det ble nedlagt, og der stod det at alle skulle få en egen mappe der bildene var. Men jeg har ikke sett noe til noen jävla mappe. Noen som vet noe? Edit: Jeg kansje har postet i feil forum, dersom jeg har gjort det så får en moderator flytte den og sende meg en PM slik at jeg vet hvor jeg finner tråden igjen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er nok ikke mulig. Det står i vilkårene at de er ikke ansvarlig for bilder som måtte gå tapt. Men for all del, kan vel forsøkt å kontakte de som var ansvarlig for websiden.. Og nei, la ikke merke til den la seg ned...... Endret 18. januar 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nettby ja... hadde nesten glemt den siden der Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du kunne lastet det ned til 19. Desember. Tror ikke det går lenger. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Litt dumt men...Jaja, får vel skylde meg selv. Skulle jo laste ned bildene "i morgen" Har prövd å få kontakt med noen av de ansvarlige, men uten resultat. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tviler sterkt på at de ansvarlige for Nettby vil bli tatt for å fortsatt sitte på informasjon og bilder som tilhører andre, så disse får du neppe igjen, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå