Gå til innhold

Ny Brukt Cpu vifte!?

Nala

Anbefalte innlegg

Hei! Har AMD Phenom II X6 1090T Black Edition, den bråker jo helt extremt så trenger ny cpu vifte, men har ikke akkurat så mye penger igjen så ser etter en bra brukt og billig. Noen som vet om noen sider i norge der det blir solgt brukte pc deler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruktmarkedet til hardware.no eller Finn.no

Ellers har jeg en CM Hyper 212+ som koster 300kr nå på min 1055T.

Den kjører akkurat nå på 600rpm og temp er på cpu er på 30c, men hvis du skal klokke bør du sette på en vifte til sånn at den blir push-pull, men tror ikke den greier mer enn 1.55volt med p-p

Lenke til kommentar

Ja det er den og nei jeg selger ikke min.

Tenkte bare at den var okei når det gjelder pris og ytelse.

Så lenge du ikke klokker går det nok bra, og bråker ikke på idle.

Merker den ikke når jeg gamer fordi jeg har på lyd, den er garantert mye bedre enn stock kjøleren.

Kjøte prime95 engang 100% load på alle kjernene og da var maks temp 47c.

Etter min mening beste kjøleren i 0~500kr klassen, men kankje det har kommet en ny en imens jeg har vært borte.

Har også en OCZ Vendetta 2 på en E4300 og synes at 212+ kjøler bedre og er stillere.

Lenke til kommentar

Ser ut som om den skal funke.

Kabinett størrelse 540 x 422 x 185 mm

Kjøler størrelse 159,5 x 124,6 x 129 mm

Du kan jo evt. ta å måle hvor stor plass du har ved å skru av pcen og ta en linjal å måle fra hovedkortet til der den skal treffe veggen.

Også gjøre en enkel a-b, så har du vel svaret på om den passer.

Endret av Pius
Lenke til kommentar

Ligger på 15-20+... Under gaming som Batttlefield Bc2, Cod BC..osv 25-30+... Og jeg kan velge mellom 2 viftestyrker som jeg kobler til Hovedkortet og den står nå på den laveste..:D Så sykt nice:D Jepp trykker på løst button:)

Lenke til kommentar

Ligger på 15-20+... Under gaming som Batttlefield Bc2, Cod BC..osv 25-30+... Og jeg kan velge mellom 2 viftestyrker som jeg kobler til Hovedkortet og den står nå på den laveste..:D Så sykt nice:D Jepp trykker på løst button:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...