Totenkopf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Den sangen som eg har på hjernen nå er Justin Timberlake - Rock Your Body :o anyway, det er vel Dimmu Borgir - Devils Path som sitter der inne nå (fortsatt) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg kom på en til i farta som jeg har hatt på huet, det er en sang som gikk i noe som dette: mana mana, du du du du du! mana, mana du du du du! noen som veit hva den heter? Det er jo fra Muppet Show, og den har det kreative navnet Mana Mana. Heh, morsom låt. Lurer på en sang Hubba Hubba Zoot Zoot heter den, og jeg tror det er noen svensker som lagde den under navnet Caramba. (til Mikka)haha, bare dritt sanger jo =P *mobb* DET var vel å kaste kampestein i glasshus, med tanke på dine "fått på hjernen"-låter :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 habba habba sot sot a nam namdet va hul, de va hul de pappa , det va hul de pappa er veeldig usikker på teksten her noen som vet hva sangen heter og hvem som står bak?? er ikke det den fra dyrehage serien på tv2?? den setter deg fast ja i dag hørte jeg dina med bli hos meg og den satt i flere timer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 "En himmel full av stjerner.. Blått hav så langt du ser.. En jord der blomster bor.. Kan du ønske mer-ellernosånt". Den er jævlig. Ordentlig jævlig. Må sette på 11-ern på den nye DandyWarhols-cden for å få den ut av hodet igjen slik at jeg kan få sove i natt. EDIT: Der værste med sangen er egentlig "...og sammen skal vi leve.. Hver søster og hver bror.. En jord der blomster bor... Kan du ønske mer.." Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 jeg kom på en til i farta som jeg har hatt på huet, det er en sang som gikk i noe som dette: mana mana, du du du du du! mana, mana du du du du! noen som veit hva den heter? Det er jo fra Muppet Show, og den har det kreative navnet Mana Mana. Heh, morsom låt. hmmm, men jeg husker det var en elleranna "mr oizo wannaB" som ga ut en singel med den sangen, en elleranna dukke men tror ikke den var fra muppet show? hmmmm Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 mahnahmahna.wmv (1,83MB) må.... skru.... av....... lyden....... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 habba habba sot sot a nam namdet va hul, de va hul de pappa , det va hul de pappa er veeldig usikker på teksten her noen som vet hva sangen heter og hvem som står bak?? er ikke det den fra dyrehage serien på tv2?? Muligens. Den er i alle fall det jeg skrev at den var i min post (en post over din). Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Absolutt verste sang å ha på hjernen er Dyrene i Afrika Nå sliter jeg litt med Elton John's The Way You Look Tonight, men det er nå ikke den verste det... Nå når vi er inne på musikk så skulle jeg hatt litt hjelp til å identifisere en sang. Det er den låten som er på TV-reklamen til Kirkens Nødhjelp. Sangen er av Bjørn Eidsvåg men jeg har ingen anelse om hva den heter Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ...om den sangen( Sangen heter "Eg ser" hw.no's hotline for spørsmål om diverse låter er fortsatt åpen.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Sattan, svar på 3 minutter!! Ikke verst det! Tusen takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg var ute i seilbåten her om dagen, og da brente den jævla kaptein sabeltann sangen seg inn på hjernen (lol)! det var litt kjipt... "vi seilte fra karibien og...." hehe Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Drowing Pool - Tear away Rammstein - Iche will Rammstein - Mutter Evanescence - Bring Me To Life Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 habba habba sot sot a nam namdet va hul, de va hul de pappa , det va hul de pappa er veeldig usikker på teksten her noen som vet hva sangen heter og hvem som står bak?? er ikke det den fra dyrehage serien på tv2?? Den er elg-gammel... og da snakker vi VELDIG gamle elger her... (noen som tok pointet? (elg - dyrehage)) Anyhow, hørte på den på slutten av 80-tallet, jaffal... og den er mye elgre..unnskyld, eldre enn det... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Evanescence - Bring Me To Life den er bra (y) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gåte: Til deg Nightwish: Elwenpath (Har sittet lenge i knollen nå, men er der sterkt fortsatt) The gathering: Strange Mashines (Får den aldri ut) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kommer bare på en her i farten...og det er en ufyselig låt som er populær blant fjortisser for tiden! Teksten er omtrent slik: "I'm the wolf, let me in, let the party begin" Får nesten brekninger hver gang jeg hører den, men går likevel rundt og sier akkurat denne ene setningen dagen lang....uff samme her! Hater den sangen! har hørt den et par ganger på kanon! Har faktisk funnet på å sagt det wolf-greien i dag! :oops: Jeg må si kanon har skjerpet seg i år... spiller faktisk litt metallica og andre brae ting, ikke bare A-moe! :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Drowing Pool - Tear awayRammstein - Iche will Rammstein - Mutter Evanescence - Bring Me To Life Nr1 og 4 er to jævli kule sanger. Ich will er alt for lik du hast til at jeg synes den er kul. Digger Forsåvidt drowning pool da. Har også CD'en til evanescence også. forhåndsbestite den, så hadde den 1.5 måneder før alle andre Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den sangen som eg har på hjernen nå er Justin Timberlake - Rock Your Body :o :o Stakkars deg! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 mahnahmahna.wmv (1,83MB) må.... skru.... av....... lyden....... sett den på rask avspilling i WMP så blir du syk i hodet innen 3 repetisjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå