Gå til innhold

Hvilke sanger har satt seg skillelig på hjernen din?

venomzorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kom på en til i farta som jeg har hatt på huet, det er en sang som gikk i noe som dette:

mana mana, du du du du du! mana, mana du du du du!

noen som veit hva den heter?

Det er jo fra Muppet Show, og den har det kreative navnet Mana Mana. Heh, morsom låt.

Lurer på en sang

Hubba Hubba Zoot Zoot heter den, og jeg tror det er noen svensker som lagde den under navnet Caramba.

(til Mikka)

haha, bare dritt sanger jo =P *mobb*

DET var vel å kaste kampestein i glasshus, med tanke på dine "fått på hjernen"-låter :wink:

Lenke til kommentar
habba habba sot sot a nam nam

det va hul, de va hul de pappa , det va hul de pappa

er veeldig usikker på teksten her

noen som vet hva sangen heter og hvem som står bak??

er ikke det den fra dyrehage serien på tv2??

den setter deg fast ja i dag hørte jeg dina med bli hos meg og den satt i flere timer

Lenke til kommentar

"En himmel full av stjerner.. Blått hav så langt du ser.. En jord der blomster bor.. Kan du ønske mer-ellernosånt".

Den er jævlig. Ordentlig jævlig. Må sette på 11-ern på den nye DandyWarhols-cden for å få den ut av hodet igjen slik at jeg kan få sove i natt.

EDIT: Der værste med sangen er egentlig "...og sammen skal vi leve.. Hver søster og hver bror.. En jord der blomster bor... Kan du ønske mer.."

Lenke til kommentar
jeg kom på en til i farta som jeg har hatt på huet, det er en sang som gikk i noe som dette:

mana mana, du du du du du! mana, mana du du du du!

noen som veit hva den heter?

Det er jo fra Muppet Show, og den har det kreative navnet Mana Mana. Heh, morsom låt.

hmmm, men jeg husker det var en elleranna "mr oizo wannaB" som ga ut en singel med den sangen, en elleranna dukke men tror ikke den var fra muppet show? hmmmm

Lenke til kommentar

Muligens. Den er i alle fall det jeg skrev at den var i min post (en post over din).

Lenke til kommentar

Absolutt verste sang å ha på hjernen er Dyrene i Afrika :evil:

Nå sliter jeg litt med Elton John's The Way You Look Tonight, men det er nå ikke den verste det...

Nå når vi er inne på musikk så skulle jeg hatt litt hjelp til å identifisere en sang. Det er den låten som er på TV-reklamen til Kirkens Nødhjelp. Sangen er av Bjørn Eidsvåg men jeg har ingen anelse om hva den heter :(

Lenke til kommentar

Den er elg-gammel... og da snakker vi VELDIG gamle elger her... (noen som tok pointet? (elg - dyrehage))

Anyhow, hørte på den på slutten av 80-tallet, jaffal... og den er mye elgre..unnskyld, eldre enn det...

Lenke til kommentar
Kommer bare på en her i farten...og det er en ufyselig låt som er populær blant fjortisser for tiden! :grumpy:

Teksten er omtrent slik: "I'm the wolf, let me in, let the party begin"

Får nesten brekninger hver gang jeg hører den, men går likevel rundt og sier akkurat denne ene setningen dagen lang....uff :roll:

samme her! Hater den sangen! har hørt den et par ganger på kanon!

Har faktisk funnet på å sagt det wolf-greien i dag! :oops:

Jeg må si kanon har skjerpet seg i år... spiller faktisk litt metallica og andre brae ting, ikke bare A-moe! :wink:

Lenke til kommentar
Drowing Pool - Tear away

Rammstein - Iche will

Rammstein - Mutter

Evanescence - Bring Me To Life

Nr1 og 4 er to jævli kule sanger. Ich will er alt for lik du hast til at jeg synes den er kul.

Digger Forsåvidt drowning pool da. Har også CD'en til evanescence også. forhåndsbestite den, så hadde den 1.5 måneder før alle andre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...