TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei har laget en video på litt over 5 min. Den er blitt lastet opp på youtube som mpeg fil. Det går helt greit, helt til jeg ser videoen. Da er den plutselig 10:42 lang og er i slow motion. Har prøvd flere ganger. Spiller den av i media player er den litt over 5 min, så skjønner ingenting. Noen som kan hjelpe? Er passe irritert nå... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Prøv å rendere med annen codec. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Gjerne norsk svar? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Lag video på nytt, med andre instillinger. Om du kan bruke 'Sony AVC', så gjør det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 lager ikke videoen på nytt, men kan jo konvertere originalfilen til ett annet format, men ingen funker bedre. Faen for no dritt, filene er i sånn skrulle format fra et helt nytt filmkamera og har derfor brukt programmet som fulgte med. helvete så furt jeg blir nå... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har selv flere problemer med youtube for tiden. Ikke at den kødder til videoene mine, men at de kræsjer under opplastning. Kan være da jeg bruker java (siden nettet detter ut litt for ofte), men aner ikke. Brukte du java da du lastet opp btw? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 nei, gikk bare inn på youtube accounten å trykte "last opp" plukka fil og venta Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 nei, gikk bare inn på youtube accounten å trykte "last opp" plukka fil og venta Hvilket kamera filmet du med? Vet du hvor mye FPS du filmet i? Gjerne post youtuben på PM, så kan jeg se om jeg finner en annen løsning. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Kamera : Canon: Legria HF R17 Mener du poste filmen igjen så du kan se hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå