The Crusher Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det til venstre ja. Det er et ASUS AT4NM10-I med Intel atom D425. Jeg har ikke testet det nye kortet enda, har rett og slett ikke hatt tid til det. Må få gjort noe igjen snart. I tilleg har nesten alle avstandsskruene løsnet.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) u mad? Skal komme med opptatering snart. Har mye og gjøre for tiden, prøver, framføringer og lignende.. Så jeg beklager den lave aktiviteten med opptateringer. Skal se om det kommer noe mer på nyåret Jeg har faktisk enda ikke fått testet maskinvaren. Skal se om jeg får gjort det i helga. Endret 14. desember 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Om minnekortleseren fungerer idag så skal jeg prøve å få til en liten update Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Minnekortleseren er vrang nå å.. skal få tak i en ny en idag, så får jeg prøve å poste en update Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Vel, beklager at jeg kommer sent med denne kommentaren. Fikk ikke tak i minnekortleser da, men når jeg fikk tak i da var minnekortet borte. Men, nå er det i tilleg blitt en del endringer i planene. Planen var at jeg skulle ha denne maskinen hos min far, men det ser ut til at jeg får en stasjonær maskin der. Men kan jo fortsatt ha en htpc der, men det haster ikke med en maskin da. Så derfor går det treigt for tiden. I tilleg, så skal jeg gå tilbake til den gamle hardwaren min siden jeg trenger hardwaren som står i maskina nå til noe annet. Så derfor velger jeg å legge prosjektet på is en liten stund. Men jeg lover dere en ting. Og det er at når jeg får litt mere tid til prosjektet, skal jeg bli ferdig med det. Kan nevne et par ting som jeg har hatt i tankene: Sleeving og ny cd-rom's feste. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Blir det ny arbeidslogg da? Tenker på det du trenger hw til.. Gleder meg til projektet blir tint opp Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, blir ny arbeidslogg på det prosjektet, samt ny arbeidslogg på et prosjekt som helst skal bli ferdig før tg. Gleder meg til det jeg å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå