konduktans Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kan du legge ut et par-tre oversiktsbilder av PC-en? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Kan du legge ut et par-tre oversiktsbilder av PC-en? Kan legge ut noen imorgen Har forresten fått en liten ide til. I/O backplaten passer ikke, så hvorfor ikke lage en egen? Har jo noe lignende mesh'n jeg har brukt liggendes Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vanskelig å få pent. Hvorfor ikke bare kutte til I/O-platen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) I/O Platne er for liten. Eller den er vel stor nok, men paser ikke der. Kunne fått den til å passe om avtandskruene til hovedkortet var limt fat litt lenger unna, men det orker jeg ikke å fikse på nå.. minnekortleser blir det nok ikke noe av, pga lite plass.. Får adapter fra cd-romen min til sata, så da skal det bli litt fart på sakene Endret 28. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Hvem vil ha en update med bilder av selve kassen slik den er nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Har tatt noen bilder, må bare se over hvordan de ble, så dere ikke får helt utydelige bilder Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Da venter vi i spenning på bildene Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Bah.. Et par tre bilder må jeg ta opp igjen, det ene bildet var korrupt, deet andre så du ingenting på og det siste var gårtt og svart :S Så får ta noen nye Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Da var den ute Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ser bra ut. Trenger fortsatt litt finpussing, men det kommer seg. Tips, Hold kameraet helt stødig når du tar bildene. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Kameraet har jeg et kamerastativ til, men kameraet liker ikke minnekortene mine, og den lille telefonen min er ikke lett å holde stille.. Men takk for kommentaren Håper at prosjekt nes er oppe å går igjen snart Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Da har jeg prøvd å få viftehullet på venstre side til å bli bedre, men det er det langt ifra.. Må finne på noe smart noe der. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Ny update! bilder av bakplate, venstre viftehull og adapter! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Jeg får kankje lakkert imorgen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Lurer på om jeg bare skal ta å sparkle igjen hullene til usb og lyd i front jeg, da jeg verken trenger det, og at usb portene nekter å fungere + at jeg ikke får noe ordentlig lyd.. Tror nesten det blir bedre å sparkle det igjen enn å fikle noe mere med det, eller hva mener dere? Mangler å få til cd-rom feste og slikt, ellers er det ikke noe særlig mer. Beklager for at det ikke har vært noen opptateringer i det siste, har rett og slett ikke hatt tid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Om du får det fint så er det bare å gå for det. Om ikke så ville jeg iverfall ha beholdt det som det er. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det er jo litt stygt med hullene der i front, selv om det ikke synes akkurat nå der den står.. og i tilleg så har cd-romen jeg har tenkt å bruke blitt defekt, og et annet jeg hadde som passet på adapteret fungerte ikke i necpc, selv med drivere, men den fungerer delvis på hovedmaskinen, vet ikke om det er adapteret eller cd-rom, men det andre cd-romet jeg hadde tenkt å bruke lagde en forferdelig klikkelyd, noe som ikke var bra, ødela en cd jeg hadde... Så jeg får da se hva jeg får gjort, har et annet prosjekt som skal startes opp også. en anen ting jeg lurer på, hva synes folket om lakkeringen? Vet det er dårlige bilder, har noen flere.. Endret 28. mai 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Må få begynt på igjen nå. Skal se hva jeg får gjort imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå