The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 og der var den på plass Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Kommer nok en liten update idag Pakke fra vendur lå i postkassa. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Så raskt jeg får tak i noe penger, skal 2 stk 60mm vifter, mest sannsynelig fra fractal design bestilles. Og en chipset kjøler. RAM har jeg oppgradert til det hovedkortet støtter max... Skal kankje sleeve psu også, men bare om jeg får til å skaffe meg paypal konto og få overført penger til den kontoen.. Er det noen som i det hele tat leser workloggen? er så stille i kommentartråden.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 ett raskt spørsmål, kan jeg montere et skjermkort på dette riser card'et? er snakk om agp gpu.. ser ut som den har 2 plugger som skal ned i hk, pci og agp? og da har kortet bare vinklet de? kadde jo vært greit å vinklet nettverkskortet også er snakk om dette riser card'et. http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kabinetter/Tilbeh%C3%B8r/Diverse/I-and-S-Risercard,-32-bit,-1xAGP1xPCI--35181.aspx Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Kommer en update idag Pakke fra fractal design har kommet Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Grunnen til at ubuntu 10.10 ikke fungerte er fordi du har for dårlig CPU og for lite minne. Men dette ser jo veldig kult ut Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Takk for kommentaren Håper ubuntu fungerer bedre med den nye hardwaren. med mindre jeg innstallerer xp media center Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Med en pentium 3 prosessor så kan du nesten glemme ubuntu 10.10, ville heller prøvd meg på en eldre versjon eller installere server versjonen og installere GUI'et selv (et lettere GUI that is) En eldre versjon er ikke optimalt siden du ikke får oppdaterte programmer. Jeg sitter på 9.10 og merker at programvare begynner å bli utdatert, programvare fra de offisielle brønnene altså Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 husker at 9.10 fungerte på den da den hadde 256mb ram. synd at cd'n min gikk til helvette, skal se om jeg laster ned en gammel verson senere.. trenger ikke akkurat programmene som følger med, trenger bare wine for å kjøre noen lette windows programmer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Da kjører du heller windows Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 fant nettop igjen en xp cd, så da blir det det Selv om jeg har litt lyst på linux også, for å lære mer av det. Har jo linux på minipc'n, men man blir gal av å finne ut av ting på en 7"! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Kan nevne at jeg har fått en fin mail nå, update kommer snart Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hmm, dette virket artig. Fikk litt lyst å bygge meg en htpc selv Kan jeg spørre hvordan du får sponsorene ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Takker for kommentaren Er jo over 1500 folk som har sett prosjektet, og ikke mange kommentarer! Vel, kan si deg at du må sende mail for å få sponsorer Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Og 780 på denne Gleder meg til å se sluttresultatet! Endret 28. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 780 hva? visninger på kommentartråden? jeg mente på workloggen.. Fint å se at det er noen som følger med da Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jepp, 780 visninger på kommentartråden. Mente at det er en ting hvor mange som følger med på workloggen, en annen er når de drar til kommentartråden, da er det vel som oftest for å kommentere Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 har sett mange som har vært innom kommentartråden nederst på siden, men nesten igen av de som har vært innom har skrevet... Men satser på å få til en update på onsdag da kommer ny hardware Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gleder meg til å se resultet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Det gjør jeg å hardware er på vei, kommer på onsdag håper jeg på, og 2 vifter er på vei, de aner jeg ikke når kommer, blir sendt fra england Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå