mbst Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Lurer på om noen vet om en webshop som både selger AMD XP Barton CPUer (2500+) og kjølepasta. Pastaen må være god, men ikke grisete, slik som Arctic Silver er. Arctic Alumina eller likt ytende foretrekkes. Må være godt merke, evt må den ha gitt gode erfaringer. Ikke fordi jeg skal overklokke veldig, kanskje ikke i det hele tatt, men smører ikke akkurat på sjokoladepålegg inni der for det.. ;-) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hva med: www.komplett.no Sjekk etter kjølepasta under vifter, tilbehør... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Det eneste de hadde inne, som jeg fant, var GlobalWin Kjølepasta , til rundt 30 kr. Virker ikke akkurat som om den er særlig bra, prisen tatt i betraktning.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Mpx har Titan Silvergrease, test av OcShoot her. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Takker for tipset, og har dere flere, kom gjerne med dem! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det går også an å f.eks. be 3dfxcool sende en tube kjølepasta i posten. Du forhåndsbetaler (f.eks. via nettbank) og må da sikkert betale 20,- i porto eller noe. Det er slik service jeg savner på en rekke andre nettbutikker.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det eneste de hadde inne, som jeg fant, var GlobalWin Kjølepasta , til rundt 30 kr. Virker ikke akkurat som om den er særlig bra, prisen tatt i betraktning.. vel, de har til 79 kr der og (trur det var 70 ett eller annet ihvertfall) den trur jeg ikke er så værst. det er den øverste på vifte-div Lenke til kommentar
mbst Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Det går også an å f.eks. be 3dfxcool sende en tube kjølepasta i posten. Det hørtes lurt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå