...:) Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Klassen min skal på avslutningstur 16-21 juni. Lurte på om noen hadde forslag til billig, men artig(for 15-åringer). Jeg er usikker, men tror vi kommer til å ende på en sum som 60000 kr, som vi har til klassetur. Vi er 7 elever som skal på klassetur, med 2 voksne. Vi vil finne et billig opplegg, men som inneholder de "vanlige" aktivitetene. Som rafting, grottevandring, go-kart, rappelering og slike aktiviteter. Det er ikke nødvendig med noe faglig innhold i turen. Hittil har vi tenkt på Åre, og en som har nevnt Evje. Forslag som passer til det vi ønsker? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Min klasse skal på tur til syden (10klasse) Vi har rundt 85k, og med det har vi bestemt oss for og dra til syden. Vi fant frem til at syden ble billigst. Vi så på Åre men var fult i en goood tid:( Så syden burde dere vurdere:) (hvis dere får lov) Lenke til kommentar
...:) Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Min klasse skal på tur til syden (10klasse) Vi har rundt 85k, og med det har vi bestemt oss for og dra til syden. Vi fant frem til at syden ble billigst. Vi så på Åre men var fult i en goood tid:( Så syden burde dere vurdere:) (hvis dere får lov) Åh, du aaaaner ikke hvor mye vi har lyst til Syden! Men for noen år tilbake laget skolen en regel at vi ikke fikk dra på tur utenfor Norge eller Sverige ;/ Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det var dumt, for det blir bra ! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det går ann at hele klassen søker fri i en uke, får det fjernet ved egenmelding, og drar dit på "fritiden". Det gjorde klassen min ifjor. Lenke til kommentar
...:) Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Det var dumt, for det blir bra ! Ja, det tror jeg på! Kos dere masse på tur da! Lenke til kommentar
...:) Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Det går ann at hele klassen søker fri i en uke, får det fjernet ved egenmelding, og drar dit på "fritiden". Det gjorde klassen min ifjor. Åja! Smart Takk for tipset! Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Røros? Det er jo en fin by med mye interessant! De har noe grottegreier der og hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå