freedomwriter Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja da vil jeg først og fremst si hei til alle som leser denne posten og håper dere har glede av å lese min introduksjon av meg selv. Jeg er 16 år, heter egentlig Andrè. På min fritiden spiller jeg fotball, egentlig bare for å holde kroppen gående til jeg ihvertfall er 20 år. Jeg spiller en del dataspill og ps3 (for det meste fæle runder med random folk online på zombies på call of duty: black ops som ofte innebærer en rekke sinte skrik og lange setninger med ukontrollerte banneord og et ukjent antall brusbokser fra Sverige som blir drukket. På pc er det World Of Warcraft(Xavius - alliance, spør meg om char name om du lurer) Også modern warfare 2 online siden jeg fortrekker det fremfor multiplayeren på ps3 ettersom det er samme engine de kjører på og jeg ikke er noen stor fan av den delen av black ops. Spiller også Garrys Mod, Counter strike, Trackmania og en rekke andre spill som jeg egentlig aldri spiller. Av musikk liker jeg ganske mye forskjellig, the beatles, elton john, noen av de nye sangene osv, alt som er komfortabelt å høre på i mine ører går fint. Jeg bor i Oslo, hvor i oslo vil jeg ikke si med tanke på at det er nok av gale jævler der ute som jeg ikke vil gire opp. Bestemte meg for å lage en bruker her siden jeg har lest forumposter her i flere måneder ( alt fra å bygge pc til hvordan man skaffer seg et ligg med en cougar ) men det er først nå jeg tar intiativet til selv å kunne skrive noen innlegg. Har egentlig alt for mye fritid jeg føler jeg ikke bruker godt nok, forresten jeg har ingenting til overs for "freedomwriters" jeg bare søkte nicknames på google og tok det første jeg fant. Jeg liker ikke folk som blir kjepphøye når de er uenig i ting, kjerringer som ikke klarer å holde kjeft, folk med alt for mye skrivefeil(nå har nok jeg utallige feil når det kommer til punktum og slikt men jeg har forhåpentligvis ikke så mange feil når det kommer til å skrive ord riktig.) Hva slags poster jeg liker er nok forskjellig, jeg liker å lese meningsløst tull, poster hvor folk deler tanker (helst tanker man ikke forteller til folk man kjenner fordi man er redde for hva dem skal tro om deg) slikt liker jeg å lese, denne introduksjonen ble veldig rotete fordi jeg stod opp for noen minutter siden og har trukket inn bæsjen siden jeg åpnet mine øyne, så får ta meg en tur på toalettet og kanskje jeg får noen svar når jeg er tilbake(2-3t) Spør om det er noe mer dere vil vite eller noe dere lurer på, eller hvorfor jeg mener ditt og datt eller om noe ble uklart i deres sinn. Takk for at du eller den tok deg tid til å lese min introduksjon. :thumbup: :ph34r: :ph34r: faen jeg skulle jo ha karen med tommel men trykket og ingenting skjedde og nå ser jeg jo at det er et slags kodespråk, venner meg nok til det der så ikke tenk over de overdrevne smileyene for nå må jeg på do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå