Bordplate Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Mista iPoden min og vurderer snarest en ny mp3 spiller. Tenker jeg skulle prøve meg på noe utenfor Apple nå og har sikla litt på Sonys A-serie. Noen med erfaringer eller innspill? Takk Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Bumpibjørn! Noen som vet åssen det er å synke den med iTunes på Mac? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Bumpi-bumpibjørn! Prøver en siste gang, føler meg ordentlig einstøing som prater med meg selv i min egen tråd. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet åssen det er å synke den med iTunes på Mac? Kortversjonen: nei. Mulig det finnes en lurvete tredjepartsløsning som gjør at du får hakket det til på et vis, særlig behagelig er det neppe. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Ok, takk for svar Tenkte jeg skulle prøve å styre unna Apple og iPod for en gangs skyld, men... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvorfor styre unna apple og iPod? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Tenkte det var greit å styre unna iPod for en gangs skyld, har hatt en del av dem. Dessuten er de ganske dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå