Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Skjekke Tips


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg møtte ei ente for 4-5 månader siden som eg liker veldigt godt, men problemet er at eg ikkje veit om hun liker meg.

 

Eg møtte henne på ein nettside og snakket med henne i ein månad pluss noen uker, men så ble hun avlogget drit lenge. Eg spurte noen av vennene hennes på msn om dei viste kvifor hun ikkje kom innpå. Dei sa bare at dei hadde problemer med nettverket. Eg tenkte det ikkje kunne ta så lang tid å fikse det, så eg satt på pc-en vær eneste dag, minst 7-9 timer dagen og venta på å snakke med henne. Alt eg vist om henne var at hun var halvt amrikansk og var like gammal som meg, og at hun likte veldig godt å snakke med meg på msn.

 

Men her i forige uke, tenkte eg å gi opp håpet om att hun skulle komme innp msn, men da eg skulle logge av såg eg msn-en hennes kom på og da snakket eg i fleire timer med henne. Hun fortalte kva som hadde hent og eg godtok unskuldningen, men det var litt morosamt det hun fortalde.

 

Eg pleier normalt å spørre jente om dei kan sende meg bilder av dem, men vanlig vis seier alle nei. Så eg tenkte eg ikkje skulle spørre om bilder av henne, men 4 min senere spurte hun om eg ville ha bilder av henne og eg svarte "ja, kvifor ikkje, vist du vil sende så kan du bare sende" og det endte med at eg fikk 106 bilder av henne.

 

Eg tenkte det var eit teikn på at hun likte meg ved det første, men når eg tenkte meg om så var det kankje ikkje det. Så i den helgen som nettop var, satt eg inne heile dagen og nesten heile natta og snakket med henne. Eg kom på skulen på mandag og var drit trøtt og alt eg kunne tenke på var denne jenta. Så eg bestemte meg for å snakke med henne når eg kom heim att, men hun kom ikkje på att.

 

Så nå sitter eg her igjen å venter på at hun skal komme på msn, men eg blir litt usikker når eg skal snakke med henne, men når hun begynner samtalen så er det litt lettere å snakke med henne. Til dømes: På søndag spurte hun meg om eg syntes hun var rar og eg svarte "Nei, kvifor skulle eg syns du var rar" og hun skrev tilbake "Eg snakket med ei jente på min msn som eg ikkje kjenner og hun seier eg er rar" og da viste eg ikkje kva eg skulle skrive, men brått kom eg på det eg hadde lest i eit utrag før, og da skrev eg til hun "Du er ikkje rar og ikkje la meiningene til folk komme i hodet på deg, for så lenge du ikkje syns du er rar så er du ikkje rar for din meining teller mer enn alle andres meninger" og hun ble glad for det tipset.

 

Men så er spørsmålet om hun liker meg eller ikkje? og om dere har noen tips til å sjarmere litt mer på henne, hun syns eg sjarmerer henne iblant, men fortsatt usikker på kva mereg skal sei, så har du eit tps, skriv det under her.

 

MVH xxxIphonexxx

 

PS: Når ein begynner å sende smilefjes til deg og du sjarmerer henne og derretter begyner hun å sende hjerter og du sender det tilbake, er det eit teikn eller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...