Cuneax Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 McIntosh gir ut ny forsterker med 600 watt. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bare 30 watt mindre enn min 29 år gamle technics Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hmmm, ser 501 ligger på 50k, så vil nok tippe rundt det samme på 601. Kanskje det er noe slikt man skulle investert i Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skulle ikke tro han som skrev nyheten har hørt om McIntosh før. Det han skriver om designet så virker det som dette er noe helt nytt. Det er jo slik de har sett ut i all tid. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Heftig forsterker for de som digger dynamikk,stålkontroll og power,men i de disse prisklassene er det så utrolig mye bra ute,og det er flere som har mere og tilby lydmessig enn McIntosh,Chapter Audio feks.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Alt for dyrt for en forsterker i mine øyne, ihvertfall en helt ordinær sak som denne. I tillegg må jeg si jeg synes Macintosh-designen er noe av det grelleste man får innen forstereke. Men akkurat det er jo en smakssak. AtW Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skulle ikke tro han som skrev nyheten har hørt om McIntosh før. Det han skriver om designet så virker det som dette er noe helt nytt. Det er jo slik de har sett ut i all tid. Helt enig. Men det er jo en oversatt pressemelding som ligger som bakgrunn her. Vi som lever litt i high-end verdenen innimellom er nok vant til å lese om slike produkter med en litt annen ordlyd. Her føler jeg McIntosh blir omtalt som et hvilket som helst annet billigprodukt. Det ble bare rett og slett feil å lese denne artikkelen, både pga. audiovisuelt.no's profil og mangel på tyngde, samt kommentarene fra forumbrukerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg