ThaBeast Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei. jeg har en laptop som det ser ut som den har fått virus eller noe slikt. håper dere kan hjelpe meg litt med dette. problem: når jeg skrur den på så får jeg inloggingskjermen osv, så booter den opp og viser skrivebordet og startlinja osv, men etter 4 sec Ca så forsvinner alt. akkurat som om explorer.exe bare forsvinner. Ting jeg har prøvd: Ctrl-alt-delete fungerer ikke.. prøvde og boote den i sikkerhetsmodus for og kjøre virus scan, avast fant ingen virus prøvde og kjøre Config i run (i sikkerhetsmodus) og deaktivere alle programmer untatt drivere. jeg har også mange jobb filer og bilder osv det er dødsviktig at jeg beholder. så vil helst ikke formatere. Dvs at jeg vil prøve alt før jeg gjør det. håper dere har noen tips til meg ) MVH: H.W Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du kan f.eks boote med ubuntu fra cd og hente ut de viktige filene for deretter å formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå