ntf000 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg er på utkikk etter en VHS kassett, som har et rom på toppen der man kan legge inn gamle videokamera kassetter. En med plass til EC-45 og en med plass til 8mm HS. Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette? Jeg vet det fantes for 10år siden, men er det å få tak i enda? Setter stor pris på svar Endret 18. januar 2011 av ntf000 Lenke til kommentar
ntf000 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ah... Så kult! Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
ntf000 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Men er det bare EC-45 kassetten som passer inni der? Ikke HS 8mm? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er på utkikk etter en VHS kassett, som har et rom på toppen der man kan legge inn gamle videokamera kassetter. Disse kan bare benyttes til VHS-C kasetter (som benytter samme skrive/lese-teknologi som full størrelse VHS. Husk også at S-VHS ikke er identisk med VHS selv om spiller og tape ligner hverandre. S-VHS spillere kan normalt også spille av vanlige VHS og VHS-C (siste med adapter). 8mm HS må konverteres. Disse kan ikke leses av en VHS-spiller uansett hvilket adapter du benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå