Nistelrooy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vet ikke om dette er rett sted å poste dette, men prøver. Har fylt ut et slikt skjema, men hva skal jeg skrive i det første feltet? Der det står "For:" ? Skjønner ikke helt den... Link - Registreringsskjema for mengdetrening Håper noen kan gi et riktig svar, for har snart drøyd dette i et år. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Antar det skal stå navnet ditt der (med leselige blokkbokstaver), og en uleselig signatur ( ) bak der det står "elev". Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Vet ikke om jeg forstod helt hva du mente. Men her er det jeg har fylt ut: For: ? Født: DD.MM.ÅÅÅÅ Elev: Navn Navnesen Ledsager: Mamma Navnesen og Pappa Navnesen Trafikkskole: Navn Trafikkskole Mitt navn skal vel ikke både være på "Elev" og på "For" ? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Mente navn, med blokkbokstaver, der det står "for" og underskrift/signatur bak "elev" ; jeg kan jo ta feil, men det står jo "Avtalen signeres av elev, ledsager(e)og trafikkskole", og jeg ser ingen andre steder det er plass til elevens signatur.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Okei, takker :-) Da skal jeg prøve å fylle det ut slik. Tviler egentlig på at det har noe særlig å si uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå