1-600-DOCTORB Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei, jeg er i ferd med å anskaffe å meg ett nytt VISA kort. Jeg har sett på flere avtaler som f eks trumf sitt tilbud med kjøptbytte på enkelte butikker, samt coop sitt tilbud med 2% kjøptbytte i sine butikker. Dette var riktig nok Mastercard. Har dere noen andre avtaler å anbefale? Eller anbefaler dere noen av de jeg nevnte over? Eller er det kansje ikke noen vits i å anskaffe slike kort? Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Regner med du er ute etter et betalingskort (VISA) som er billigst mulig i bruk? Anbefaler da 24/7 programmene til Fokus Bank som gir deg fullstendig gebyrfri bank og bruk av kort. Forøvrig relativt god kundeservice og stabil nettbank Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Ja beklager skulle vært litt mer spesifik var akkuratt det jeg tenkte på, men vet dere av noen gode fordelsløsninger som jeg nevnte tidligere med f eks kjøputbytte når du handler, som samtidig er bankort og ikke rent kredittkort? Lenke til kommentar
Biltyven Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Trumf sine hjemmesider har mange medlemsfordeler som er ganske så gunstige. Ta en titt: http://www.trumf.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå