Lautsprecher Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hva er dette for en e-post? (fikk'n i dag) (±¤°í)Â÷¾ÈÀÇ ´ã¹è ³¿»õ, ÄûÄûÇÑ ³¿»õ ¸ðµÎ...?@ ¾È³çÇϼ¼¿ä [email protected] ´Ô!!! °Å½½¸®´Â ³¿»õ ¸Å¿ì ±âºÐ ³ª»Ú°í ºÒÄè ÇϽÃÁÒ...! ÀÌ·¸°Ô ÇÏ½Ã¸é µË´Ï´Ù. ¸ðµç ³¿»õ ¾ÇÃëÁ¦°Å Àü¹®...... õ¿¬¿ø·á Á¦Ç°À¸·Î ÀÎü Àü¿¬ ¹«ÇØÇÏ°í ÀÚ¿¬ Ä£ÈÀûÀÎ Á¦Ç°À¸·Î µÎÅëÀ» À¯¹ßÇÏÁö ¾Ê½À´Ï´Ù..... ´ã¹è³¿»õ, À½½Ä³¿»õ, °õÆÎÀ̳¿»õ, °õÆÎÀ̼¼±Õ, ¹«Á»±Õ, ¹ß³¿»õ, ÀÎü³¿¼¼, µÈÀå±¹³¿»õ, û±¹À峿»õ, ÀÎÅ׸®¾î ³»ÀåÀç ³¿»õ, Çϼö±¸³¿»õ, °¢Á¾ ÄûÄûÇÑ ³¿»õ, ½Â¿ëÂ÷¾ÈÀÇ ³¿»õ, °¡Ã೿»õ, °¡Ãà ºÐ´¢³¿»õ, ÈÀå½Ç³¿»õ, ¾²·¹±â³¿»õ, ¾²·¹±âÀå ¾ÇÃë, Á¤ÈÁ¶ ³¿»õ, º´¿ø ÀÔ¿ø½Ç³¿»õ, ÁöÇÏ½Ç ÄûÄûÇÑ ³¿»õ, ÀÌ ¸ðµç ³¿»õ¿Í ¾ÇÃ븦 ±Ù¿øÀûÀ¸·Î ºÐÇØ Á¦°ÅÇÏ¸ç °¢Á¾ ¼¼±ÕÀ» »ì±Õó¸®ÇÕ´Ï´Ù.... www.89894.com ¿Í»çºñ ¿ø·á Á¦Ç°À¸·Î... ³¿»õ¿øÀ» Á¦°ÅÇÑµÚ ÀÚ¿¬ÇâÀ» ÀºÀºÇÏ°Ô Ç³±â¾î ÁÝ´Ï´Ù..... ûÁ¤ÇÏ°í »óÅÇÑ È¯°æÀ» ¸¶À½²¯ ´©¸®´Â°ÍÀº ³ª¸¸ÀÇ °ø°£À».... ^^**^^ ^^**^^ ^^**^^ ¼îÇθô : www.89894.com Àü È : hp : 011-281-1434 ½Å ¿ë ö ¹«ÇÑ µ¿·Â : cafe.daum.net/106030 ÁÖ ¼Ò : °æ±âµµ ±ºÆ÷½Ã ´çµ¿ 853-2 101 °¨»ç ÇÕ´Ï´Ù..... -------------------------------------------------------------------------------- ±ÍÇÏÀÇ À̸ÞÀÏÁÖ¼Ò´Â ÀÎÅͳݼÇÎÁ߾˰ԵǾúÀ¸¸ç, ¸ÞÀÏÁÖ¼ÒÀÌ¿ÜÀÇ ¾î¶°ÇÑ Á¤º¸µµ °¡Áö°í ÀÖÁö ¾Ê½À´Ï´Ù. ¸ÞÀϼö½ÅÀ» ¿øÇÏÁö ¾ÊÀ»°æ¿ì [¼ö½Å°ÅºÎ]¸¦ ´·¯Áֽʽÿä.. °¨»ç ÇÕ´Ï´Ù. If you feel that this information is not what you want, please click [HERE] requesting to be removed. Thank you, and we apologize for any inconvenience. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Merkelig, merkelig... Har du avsenders adresse? Eventuelt mulighet til å se på mailen med "detalj view"? (aner ikke hva det heter)... Slik at du kan se om det står "X-recipient" noe sted? Skikkelig muffins det her! Håper du finner ut av det... Mvh, Joachim F. Edit: ser man nederst i mailen, har du jo mulighet til å fjerne deg fra mail lista... (om du ikke blir lagt til flere lister ved å vise at du er "aktiv" da..) Men fortsatt,, er jo gøy å vite hva det er... Edit 2: http://www.89894.com/index.asp.... Internet Shopping Mall faktisk... Men hva har det med email adressen: [email protected] ??? "Svar" skrevet på norsk og greier.... Merkelig! Edit 3: Samt: må innrømme at dette var en morsom side... lol: http://cafe.daum.net/106030 Merkelig blanding.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hva er dette for en e-post?(fikk'n i dag) (±¤°í)Â÷¾ÈÀÇ ´ã¹è ³¿»õ, ÄûÄûÇÑ ³¿»õ ¸ðµÎ...?@ Får hundrevis av de, de er fra korea eller andre steder med lignende tegnsetting. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Edit 2: http://www.89894.com/index.asp.... Internet Shopping Mall faktisk... Men hva har det med email adressen: [email protected] ??? "Svar" skrevet på norsk og greier.... Merkelig! den e-post adressen er min(så jeg slipper alle "forum-svara" i min "private" innboks) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Se i headeren, der står tegnsettet som er brukt (EUC-KR, BIG-5, etc). Sannsynligvis er det koreansk eller kinesisk, jeg får hundrevis av slike i måneden.... Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 fått den jeg oxo... Siden du er av orientalsk opprinnelse kunne vel du kanskje være så vennlig å oversette litt for oss nordboere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå