StinaStina Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har opplevd at en mann, som jeg var i emosjonelle relasjon med, var skikkelig stygg og urmimelig mot meg. Ting var veldig umulig mellom oss, pga boavstand. Jeg lurer på om han har følelser for meg ennå, og at det er derfor han var så urimelig og skikkelig unødvendig stygg mot meg tilslutt. Er jeg rar som tenker slik? Jeg likte han ja, men jeg liker ikke det innvendige han viser. Og han gjorde meg veldig mye vondt, og tok ikke hensyn til meg på mange måter... men tross det så tenker jeg på det... og lurer på om det er pga følelser han er og har vært så stygg mot meg.... Egentlig trenger jeg ikke svar på det, men uansett så spinner det fortsatt, etter lang lang tid... Jeg prøver å gå videre men tenker på tingene hele tiden, og da stanser det seg litt opp innimellom. Noen som kjenner seg igjen..... ? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjenner meg igjen. Mitt råd : Walk along, du glemmer det etterhvert. En spade er en spade og en drittsekk er en drittsekk. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Lett å nesten sitte å vente på at han skal komme tilbake..... selv om han har vært en stor drittsekk. Jeg tror at han muligens har vært slik, fordi han har følelser, og at boavstanden mellom oss og situasjonene ble for vanskelige og pga diverse andre ting. Men det han har gjort meg er veldig vondt.... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Å være kjip mot noen man liker, er sånn man holdt på med når man gikk på barneskolen... Høres ikke ut som dere bør satse på noe forhold, spør du meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Samme person som du anklager for voldtekt og har fått rettens medhold i at du skal holde deg unna han? 5 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 ja, er samme person, men det har skjedd en del siden sist. Han har prøvd å kontakte meg igjen, og ønsker å skvære opp situasjonen samt unnskyldte han seg med at han gjorde alt dette pga følelser for meg, og en vanskelig situasjon pga boavstand osv.... Så det er noe merkelig i dette. Han har vært virkelig urimelig mot meg, og jeg vågde ikke svare på meldingen hans som jeg fikk.... Redd trøbbel.... Men han har prøvd å forklare på en melding at han vil gjøre det han kan for å ordne opp og få ting bedre mellom oss...... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 StinaStina, jeg tror virkelig at det er på tide å komme seg videre. Denne saken har du holdt på med i flere år nå, ingenting godt har kommet ut av det og ingenting godt vil komme ut av det. Finn deg en annen make. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det beste mellom dere er sannsynligvis at han aldri tar kontakt og forsvinner ut av livet ditt. Dessverre er jenter ofte så dumme at de tror voldelige menn forandrer seg. Har han vært voldelig tidligere, vil de skje igjen. Uten en eller annen form for behandling har jeg ingen tro på at han plutselig er et nytt menneske fordi han angrer litt nå. Det er naivt å tro at ting vil bli bedre over tid om du tar kontakt. Jeg mener også det er en provokasjon ovenfor retten om du tar kontakt etter å ha fått rettens kjennelse på at han skal holde seg borte fra deg. Du bør ta kontakt med politiet og si at han nå har prøvd å ta kontakt med deg igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Saksopplysning: Det er han som ikke vil at hun skal kontakte han igjen. De møttes på internett, en av dem dro over og hadde sex, hun trodde det var ett forhold, han mente det bare var sex da han var i ett forhold fra før, hun ga seg ikke og fortsatte å mase og vips ble det bråk og beskyldninger frem og tilbake. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Blir oppgitt av slike jenter. De ser klart hva som er gale, men alikavel så velger de den dumme løsningen, og de vil ikke en gang gi slipp på det. Kanskje jeg skal gå å slå hodet hardt i en murvegg for å si at det var litt vondt, men det er da en sikker løsningen til å bli hjerneskadet.. Helt på trynet og ingen logikk i det. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 er ganske mange som ikke skjønner hva ting går i men alltid vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Blåbær skriver rimelig direkte nøyaktig hva du har forklart i tidligere tråder, så har større tro på at det er selvinnsikten det skorter på. Han vil ikke forandre seg, så du kan enten akseptere at nøyaktig det samme vil skje igjen, eller fortsette å leve i fornektelse. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 han er en psykopatisk person, det virker det som...ihverfall ovenfor meg.... om han ikke er det ovenfor alle........ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 han er en psykopatisk person, det virker det som...ihverfall ovenfor meg.... om han ikke er det ovenfor alle........ Og likevel går du tilbake og tilbake, så hva sier det om deg... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå