Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Forsikring som dekker tyveri fra kontor på jobb (bemannet eller låst kontor)?

Mrs_Bust

Anbefalte innlegg

På fredag ble jeg frastjålet bankkortet til min personkonto og 300-400 kr i kontanter som lå i lommeboka i veska mi. Lommeboka lå igjen med innholdet som ikke var interesant. Dette skjedde på kontoret mitt på jobb, så det er litt uforståelig siden vi alltid låser når kontoret ikke er bemannet... Saken er nå politianmeldt. Jeg oppdaget det heldigvis før matpausen, og fikk sperret kortet

Hva slags forsikring dekker dette?

Vi har Vesta sin reiseforsiring. Sendte nettopp forespørsel til de.. Har ikke fått svar. Andre som har opplevd lignende?

Arbeidsgiver virker lite hjelpsomme, og virker helt som de ikke vil prate noe mer om det. Jeg har anmeldt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en reiseforsikring som dekker alt slik fra jeg går ut inngangsdøren hjemme og til jeg er tilbake igjen. de flest selskap jeg har brukt til slikt har to typer reiseforsikringer. den billigste dekker kun mens du er i utlandet og den som er litt dyrere dekker fra når du går ut døren hjemme. sjekk hvilken av disse to du har.

Lenke til kommentar

Jeg var ute for noe lignende. Da hadde jeg en ipod liggende på pulten over natten og i løpet av natten var det innbrudd. De forsynte seg med PCer og min ipod.

Reiseforsikringen min dekket ikke dette, da arbeidsplass og skole var untatt, med mindre ting lå i et låst skap. Det hjalp da ikke at bygget hadde vært låst og at de hadde knust en rute for å komme inn. Hele greiene ble politianmeldt, men firmaet sin forsikring dekket ikke private eiendeler.

Jeg har hatt vesta reiseekstra før, men husker ikke om jeg fremdeles hadde denne da dette inntraff og om det var de jeg snakket med den gangen. Godt mulig jeg da hadde avsluttet den forsikringen og kun hadde reiseforsikringen jeg har gjennom jobben.

Lenke til kommentar

jeg har en reiseforsikring som dekker alt slik fra jeg går ut inngangsdøren hjemme og til jeg er tilbake igjen. de flest selskap jeg har brukt til slikt har to typer reiseforsikringer. den billigste dekker kun mens du er i utlandet og den som er litt dyrere dekker fra når du går ut døren hjemme. sjekk hvilken av disse to du har.

På Vestas sider står det:

Det spiller ingen rolle om du skal en tur på butikken eller to uker til Spania. Vår reiseforsikring dekker deg både på reise og i fritiden.

Får bare vente i spenning og håpe på et positivt svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...