Razorlight Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hei! Driver med prosjekt på skolen hvor jeg skal prøve å planlegge framtiden og utdanningen min. I den forbindelse trenger jeg svar på noen spørsmål. Dette er løpet jeg ønsker å kjøre på VGS. 1. året - Service og Samferdsel 2. året - IKT Servicefag 3. året - Påbygging til generell studiekompetanse, R1+R2 og FY1. Edit: Er det noen problemer med dette løpet? Endret 18. januar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du må kanskje ta 3 året på høyskolen ( forkurs) for å få alt det. VGS påbygg gir kanskje R1 bare / (1mx for meg. ) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvis du skal ta alle de tre realfagene i løpet av ett år, så må du ta minst ett av dem som privatist (og i verste fall alle tre). Det letteste vil være å gå vanlig allmenn, men hvis du absolutt vil gjøre det slik så bør du ta R1 og muligens Fysikk 1 andre året så du ikke utsetter alt til det siste året. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen skoler lar deg velge R1 som valgfag på påbygg (jeg gjorde dette, riktignok noen år siden). Resten må du ta på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå