craps Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei. Tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg med kjøping av nytt skjermkort. Navnet på skjermkortet mitt er GeForce GT 220 og lurte på om det var noen skjermkort som kunne være bedre en dette. Er litt lei av lag når jeg spiller å slikt. er takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva spiller du, hvordan er resten av systemet ditt, og ikke minst: hvor mye effekt leverer din PSU? Lenke til kommentar
craps Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 spiller Black Ops, WoW, you name it. har insane lag på Black Ops. hvor finner jeg ut resten av systemet mitt? og hvor finner jeg hvor mye effekt PSUen min leverer? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Okei, ferdigmaskin altså? Hva heter den? Effekt på PSU står som oftest på den (fysisk). Lenke til kommentar
craps Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) ja ferdigmaskin.det er en Packard bell ixtreme M5120 Det står output 250W Max Endret 18. januar 2011 av craps Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fryktelig vanskelig å finne noe speccs eller dokumentasjon på den der, men til slutt kom jeg over denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1236979 Uansett - 250W er nada. Du vil ikke klare å dra noe kraftigere grafikkort med den strømforsyningen, så den må nødvendigvis óg byttes. Jeg ville tatt en titt på dette skjermkortet og denne strømforsyningen. Er ikke noe superdupergreier, men det krever ikke så fryktelig mye strøm (dermed klarer du deg med en relativt rimelig strømforsyning), bør klare Black Ops sånn tålelig bra, og ligger endel ligaer over GT 220. Maskinen blir ingen monstergamer, men det definitivt skjermkortet som er flaskehalsen din i dag, og kortet jeg foreslår her er helt kurant. Alternativt kan du se på dette kortet, alt etter hvor mye penger du vil legge i det. Lenke til kommentar
craps Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 ville nokk lagt inn minst 2000 for å fått opp grafikken. kan ikke kjøre Black Ops på lavest grafikk uten lag. men hvilket Skjermkort ville du anbefalt Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA da? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) GTX 460 er et ganske greit kort ja, det skal ikke være skjermkortet det står på da. Noe særlig opp i ytelse og du må velge en annen PSU igjen, imo. virker den komboen veldig grei. Ikke nødvendig å strekke seg spesielt mye lenger siden resten av maskinen etterhvert ville blitt flaskehals isteden. Om du kan kalle det det. Endret 18. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg kjøpte akkurat HD5850 til 1290,- gjennom facebooksiden til netonnet. Kanskje en deal å se på for deg også? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) http://www.netonnet.no/promo/skjermkort_jan2011/146176 isåfall, men da bør du også legge litt mer i strømforsyning, eks denne Endret 19. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg tror du må gå gjennom facebooksiden for å få tilbudsprisen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Neppe hvis du bruker linken jeg nettopp endret til. Kjøpte meg nettopp et slikt selv, ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg vil ha et til mens det fortsatt er på markedet. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå