Gå til innhold

Kjøping av nytt skjermkort.

craps

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg med kjøping av nytt skjermkort. Navnet på skjermkortet mitt er GeForce GT 220 og lurte på om det var noen skjermkort som kunne være bedre en dette. Er litt lei av lag når jeg spiller å slikt.

er takknemlig for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fryktelig vanskelig å finne noe speccs eller dokumentasjon på den der, men til slutt kom jeg over denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1236979

Uansett - 250W er nada. Du vil ikke klare å dra noe kraftigere grafikkort med den strømforsyningen, så den må nødvendigvis óg byttes.

Jeg ville tatt en titt på dette skjermkortet og denne strømforsyningen. Er ikke noe superdupergreier, men det krever ikke så fryktelig mye strøm (dermed klarer du deg med en relativt rimelig strømforsyning), bør klare Black Ops sånn tålelig bra, og ligger endel ligaer over GT 220.

Maskinen blir ingen monstergamer, men det definitivt skjermkortet som er flaskehalsen din i dag, og kortet jeg foreslår her er helt kurant. Alternativt kan du se på dette kortet, alt etter hvor mye penger du vil legge i det.

Lenke til kommentar

GTX 460 er et ganske greit kort ja, det skal ikke være skjermkortet det står på da. Noe særlig opp i ytelse og du må velge en annen PSU igjen, imo. virker den komboen veldig grei. Ikke nødvendig å strekke seg spesielt mye lenger siden resten av maskinen etterhvert ville blitt flaskehals isteden. Om du kan kalle det det.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...