FiFAMaster Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Jeg vurderer å oppgradere stasjonære PCen etter en lengre periode med kun konsollgaming. Lenge siden jeg var 100% inne i GPU-kjøret. Jeg spiller mest Company of Heroes, så de helt store kravene til ytelsen har jeg ikke. Budsjett+ Det er vel godt mulig å gjøre noen gode kjøp på 5xxx-serien nå? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Ikke så mye å spare hvis du kjøper den gamle serien faktisk, men du kan sikkert finne noen ok tilbud på bruktmarkedet. I mellomklassen er dette de mest aktuelle kortene AMD HD 6950 vs HD 5870 Trengs litt mer kraft har du også HD 6970 kan også nevne AMD 6870 som et alternativ. yter rett i underkant av 5870, men til en litt hyggeligere pris. du kan forørig kikke litt på HW.no's guide til Cayman Du kan også kikke på nVidias kort.GTX 570 er et sterkt kort til ca 3000 kr, mens den noe eldre GTX 460 fremdeles står sterkt med mye ytelse for lite penger kan også nevne at ryktene sier at arvtageren gtx 560 er rett rundt hjørnet edit: kan jo ta deg en tur innom hjelp til kjøp og salg av PC. mange fine poster du kan bli klok på der inne også edit 2: adda link Endret 18. januar 2011 av Lambern Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg slo til på et facebook-tilbud hos netonnet. Sapphire Radeon HD5850 til 1290kr. Synes det virket såpass billig at impulsen tok overhånd :!: Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 5850 er et nice kort det også 1300 kr er et ok kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå