care1337 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hei. I fjor sommer kjøpte jeg et el-sykkel kit fra GoldenMotor. Dessverre var eikefestene i hjulet ganske dårlig montert, noe som har ført til at ca 5-6 eiker nå "henger" løst på hjulet. Samtidig ligger niplene til eikene løst inne i hjulrammen. Jeg har rett å slett ikke peiling på hvordan jeg skal fikse dette. Det er heller ingen sykkelverksted som ønsker å ta inn sykkelen til reparasjon (naturlig nok). Derfor lurte jeg på om det er noen her inne, som har utstyr og kompetanse til å utføre en liten jobb, selvfølgelig med betaling. Her er et bilde av hjulet med motoren fra monteringen. Bor på Hundvåg 10 minutter utenfor Stavanger Endret 18. januar 2011 av care1337 Lenke til kommentar
janstok Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan prøve Spinn i Sandnes, de var iallefall behjelpelige hos meg. Vet at det er et problem at ingen vil reparere elsykler, det er et problem som gjør at elsykkel bare blir for de spesielt interesserte (inntil videre...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå