Gå til innhold

SpyBot vs. Lavasoft Ad-aware

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse er best. Har alltid brukt Lavasoft men vurderer å gå over til SpyBot. Brukte begge programmene til å søke i dag. Først brukte jeg Lavasoft så brukte jeg SpyBot. SpyBot fant 27 filer som Lavasoft ikke fant. Vil det si at SpyBot er bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes?  :oops:

Det er programmer som scanner maskinen for all mulig dritt som legger seg inn på maskinen når du er på nettet. Utrolig hvor mye dritt som legger seg inn, og hvor frekke enkelte programmerere er!

Lenke til kommentar
Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops:

Ja, så absolutt!!! Brutterens maskin krasjet hele veien, og han vurderte å gi opp hele dritten... kjørte Ad-aware-> fant 140 "bugs" og maskine ble stabil igjen!

Programmet Ad-Aware finner du her

For en fantatisk historie! :wink: Og takk for link. Fant 72 objects.

Men dette programmet blander ikke "bugs" med viktige filer eller noe sånt? Det var jo i registret det sletta... *Liker ikke sånt*

Lenke til kommentar
Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops:

Ja, så absolutt!!! Brutterens maskin krasjet hele veien, og han vurderte å gi opp hele dritten... kjørte Ad-aware-> fant 140 "bugs" og maskine ble stabil igjen!

Programmet Ad-Aware finner du her

For en fantatisk historie! :wink: Og takk for link. Fant 72 objects.

Men dette programmet blander ikke "bugs" med viktige filer eller noe sånt? Det var jo i registret det sletta... *Liker ikke sånt*

Eneste jeg har vært borti er at det har slette noe dritt Kazaa la inn, men det gjør ikke noe, siden Kazaa Lite er mye bedre - og ikke minst uten det derre dritet!

Men for å svare bedre på spørsmålet; det sletter ikke noen viktige "ting".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...