larsugle Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvilken av disse er best. Har alltid brukt Lavasoft men vurderer å gå over til SpyBot. Brukte begge programmene til å søke i dag. Først brukte jeg Lavasoft så brukte jeg SpyBot. SpyBot fant 27 filer som Lavasoft ikke fant. Vil det si at SpyBot er bedre? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hadde du nyeste as-aware med nyeste update ? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg tror Lavasoft's Ad-Aware er det beste alternativet. Det oppdateres veldig ofte og burde derfor finne det meste Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Kan jo hende at SpyBot ikke ville funnet alle filene som AdAware fant. Jeg holder med MrLee; bruk begge! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 AdAware finner ting som ikke SpyBot finner og vice versa...moral of the story: Bruk begge Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Kjørte Spybot først: fant 6 så Adaware: fant 32 [XP-innstallasjonen er bare 8 dager gammel, derfor så lite. ] Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 spybot og adaware er programmer som tar bort alt lagrede ting du får fra nettet :-? har spybot ,virker fint Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops: Det er programmer som scanner maskinen for all mulig dritt som legger seg inn på maskinen når du er på nettet. Utrolig hvor mye dritt som legger seg inn, og hvor frekke enkelte programmerere er! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops: Ja, så absolutt!!! Brutterens maskin krasjet hele veien, og han vurderte å gi opp hele dritten... kjørte Ad-aware-> fant 140 "bugs" og maskine ble stabil igjen! Programmet Ad-Aware finner du her Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops: Ja, så absolutt!!! Brutterens maskin krasjet hele veien, og han vurderte å gi opp hele dritten... kjørte Ad-aware-> fant 140 "bugs" og maskine ble stabil igjen! Programmet Ad-Aware finner du her For en fantatisk historie! :wink: Og takk for link. Fant 72 objects. Men dette programmet blander ikke "bugs" med viktige filer eller noe sånt? Det var jo i registret det sletta... *Liker ikke sånt* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hmm... Hva er adaware og spybot? noe som bør skaffes? :oops: Ja, så absolutt!!! Brutterens maskin krasjet hele veien, og han vurderte å gi opp hele dritten... kjørte Ad-aware-> fant 140 "bugs" og maskine ble stabil igjen! Programmet Ad-Aware finner du her For en fantatisk historie! :wink: Og takk for link. Fant 72 objects. Men dette programmet blander ikke "bugs" med viktige filer eller noe sånt? Det var jo i registret det sletta... *Liker ikke sånt* Eneste jeg har vært borti er at det har slette noe dritt Kazaa la inn, men det gjør ikke noe, siden Kazaa Lite er mye bedre - og ikke minst uten det derre dritet! Men for å svare bedre på spørsmålet; det sletter ikke noen viktige "ting". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå