ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg ønsker nå, å se om det er mulig for oss å håndtere situasjonen, rundt utslipp av co2. CO2-utslipp har en minimal påvirkning på klimaet. Skatter og reguleringer har en stor utvikling på økonomien. For meg er valget enkelt. Blitt tuppa ut av richarddawkins.net når jeg ble litt for direkte. Promoterte du AGW på richarddawkins.net? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kjære "ape i båt", når vi snakker om CO2 snakker vi om CO2-ekvivalenter og ikke om gassen CO2. N00b. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 "Håndtering av CO2-utslipp" Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skal du slutte å puste da eller, siden du har et utslipp av CO2 når du puster? Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, alle bør få slippe ut så mye CO2 de vil. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Også i ditt nabolag, eller? Lenke til kommentar
leif34 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 @del_diablo: Vi er vel kanskje enige? @CATO Kjære "ape i båt", når vi snakker om CO2 snakker vi om CO2-ekvivalenter og ikke om gassen CO2. N00b. Lol. Nei, men eh. Kanskje litt sånn klein tilnærming for meg, men jeg vil jo da gjerne i det minste prøve å legge et grunnlag for at folk kan "bli med i båten", for dette med co2 er faktisk et problem som ikke kan løses bare av enkelt-grupper. Alle må bli med. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Også i ditt nabolag, eller? Pust i vei! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Også i ditt nabolag, eller? Pust i vei! Greit med CO, NOx og 03 utslipp også da eller? Lenke til kommentar
leif34 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 @CATO: C02 som du puster inngår i den vanlige balansen. Til forskjell fra å grave opp karbon fra flere hundre millioner tilbake. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Alle må bli med. Det sa statskirken også. Greit med CO, NOx og 03 utslipp også da eller? På veien, ja. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 @CATO: C02 som du puster inngår i den vanlige balansen. Til forskjell fra å grave opp karbon fra flere hundre millioner tilbake. Det er jeg fullstendig klar over, men det finnes bare ett karbonkretsløp i "ape i båt" sin ideologi. Lenke til kommentar
leif34 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det sa statskirken også. Ja, Faen, dem må nå være gode for _NOE_ ihvertfall. EDIT: ^^^ Ja, vi skjønner. Endret 18. januar 2011 av leif34 Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 karbonkretsløpet tar opp menneskelige CO2-utslipp. Naturen bryr seg ikke om CO2 kommer fra olje eller menneskepust. Lenke til kommentar
leif34 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) karbonkretsløpet tar opp menneskelige CO2-utslipp. Sånn rent bortsett ifra at det gjør ikke det? EDIT: Jeg har allerede sagt det. Du vet ikke hvem du gir deg ut med. Endret 18. januar 2011 av leif34 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det forsurer det hydrologiske kretsløpet og hoper seg opp i atmosfæren, men det er vel det som kan kalles "tar opp" ... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Heng en søppelsekk på eksosen som samler opp alt. Så kan du kaste da biltur over. 1 Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Se på hva FN sa for 15 år siden, og sammenlign med hva som har skjedd. De tok feil. Vi kan altså med 100% sikkerhet si at klimaet er mye mindre sensitiv til CO2 enn det klimahysterikerne tror og at det må være andre naturlige faktorer som bidrar til klimaet. For eksempel solen. Mye forskning tyder på at det er nettopp solaktivitet som styrer klimaet i meget stor grad. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Heng en søppelsekk på eksosen som samler opp alt. Så kan du kaste da biltur over. Prøv! Du kommer ikke særlig langt før bilen stopper Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Se på hva FN sa for 15 år siden, og sammenlign med hva som har skjedd. De tok feil. Vi kan altså med 100% sikkerhet si at klimaet er mye mindre sensitiv til CO2 enn det klimahysterikerne tror og at det må være andre naturlige faktorer som bidrar til klimaet. For eksempel solen. Mye forskning tyder på at det er nettopp solaktivitet som styrer klimaet i meget stor grad. At noen sa noe for 15 år siden, og de bommet på prognosene betyr ikke at de tok feil. Dessuten må vi basere våre handlinger på hva vi vet i dag, og ikke på hva vi visste for 15 år siden Du er smartere i dag en du var for 15 år siden, er du ikke (om du i det hele tatt var påtenkt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå