Gå til innhold

Diskusjon rundt håndtering av CO2-utslipp

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker nå, å se om det er mulig for oss å håndtere situasjonen, rundt utslipp av co2.

CO2-utslipp har en minimal påvirkning på klimaet. Skatter og reguleringer har en stor utvikling på økonomien.

For meg er valget enkelt.

Blitt tuppa ut av richarddawkins.net når jeg ble litt for direkte.

Promoterte du AGW på richarddawkins.net?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@del_diablo: Vi er vel kanskje enige?

@CATO

Kjære "ape i båt", når vi snakker om CO2 snakker vi om CO2-ekvivalenter og ikke om gassen CO2. N00b.

Lol.

Nei, men eh.

Kanskje litt sånn klein tilnærming for meg, men jeg vil jo da gjerne i det minste prøve å legge et grunnlag for at folk kan "bli med i båten", for dette med co2 er faktisk et problem som ikke kan løses bare av enkelt-grupper.

Alle må bli med.

Lenke til kommentar

@CATO: C02 som du puster inngår i den vanlige balansen.

Til forskjell fra å grave opp karbon fra flere hundre millioner tilbake.

Det er jeg fullstendig klar over, men det finnes bare ett karbonkretsløp i "ape i båt" sin ideologi.

Lenke til kommentar

Se på hva FN sa for 15 år siden, og sammenlign med hva som har skjedd. De tok feil. Vi kan altså med 100% sikkerhet si at klimaet er mye mindre sensitiv til CO2 enn det klimahysterikerne tror og at det må være andre naturlige faktorer som bidrar til klimaet. For eksempel solen. Mye forskning tyder på at det er nettopp solaktivitet som styrer klimaet i meget stor grad.

Lenke til kommentar

Se på hva FN sa for 15 år siden, og sammenlign med hva som har skjedd. De tok feil. Vi kan altså med 100% sikkerhet si at klimaet er mye mindre sensitiv til CO2 enn det klimahysterikerne tror og at det må være andre naturlige faktorer som bidrar til klimaet. For eksempel solen. Mye forskning tyder på at det er nettopp solaktivitet som styrer klimaet i meget stor grad.

At noen sa noe for 15 år siden, og de bommet på prognosene betyr ikke at de tok feil. Dessuten må vi basere våre handlinger på hva vi vet i dag, og ikke på hva vi visste for 15 år siden ;)

Du er smartere i dag en du var for 15 år siden, er du ikke (om du i det hele tatt var påtenkt)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...