AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei, jeg hadde mitt første samleie for noen dager siden og det var helt fantastisk, men en ting jeg og partneren min lurer på er hvorfor det ikke kom noe blod. Kanskje jeg har misforstått men har blitt fortalt at man blør første gangen. Jente,16 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det varierer vel fra jente til jente. Det kan komme blod, men det trenger ikke nødvendigvis bety at det skal gjøre det. Driver du mye med idrett? Turn, riding, håndball osv, kan faktisk gjøre at jomfuhinna sprekker selv om du ikke har sex. Dersom det skjer, tviler jeg på at det kommer noe særlig blod. Er som sagt individuelt, og ser ikke noe grunn til at dette er unormalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fasiten: Det er ikke alle som blør første gang. De fleste blør gjerne litt, men ikke alle. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har holdt på med fotball og driver å trener ganske ofte. Høres flott ut, ble nesten litt urolig med tanken på at det kanskje var noe galt med meg. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Såvidt meg bekjent kommer ikke dette fra jomfruhinnen, men pga jenten ofte er nervøs(og kanskje litt tørr) eller pga jenten ikke er "vant" til det. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har holdt på med fotball og driver å trener ganske ofte. Høres flott ut, ble nesten litt urolig med tanken på at det kanskje var noe galt med meg. Eller så har du hatt noe oppi der før...f.eks en dildo. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Eller feil hull 6 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vær heller glad for at du ikke blødde første gang, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg