Dani-maister Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det noen som har kjennskap, erfaring eller rett og slett bare peiling på denne pakken med forsterker, bass og høyttalere av merke infinity? Her er linken: http://www.bilstereo.no/m/shop/?produkt=4102&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Er det et bra pakketilbud eller har dere andre anbefalinger ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Infinity er ok det, men den pakka der er feil satt sammen. Forsterkeren er for svak til å drive suben, og med mindre du får plass til 6x9" i dørene foran, så er de også bortkastet å kjøpe, høyttalere i hatthylla er fy fy når du har sub baki Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 okei! Hvorfor er det fy fy og ha 6x9 høyttalere i hattehylla når jeg har sub i baki? Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 du får stygg lyd av høytalerene.. skurre lyd å det er ikke noe fint å sitte å høre på.. kjøp deg heller noe bra frontset å noen å ha i dørene.. det er betre ^^ Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Okei! Dimensjonene jeg har i døra er på 13cm og i dashbordet 10cm, har dere noen anbefalninger til gode solide høyttalere med disse dimensjonene ? Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Forresten, får jeg stygg lyd også hvis jeg har 6x9 høyttalerne som står i hattehylla i kassen ? Endret 18. januar 2011 av Dani-maister Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 får ikke den intense nej... men kan høres... men som sakt fy fy å ha 6x9 i hatthylla når du har sub bak ^^ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Suben vil ikke påvirke 6x9" når du har dem i EGENE kasser, men da må du også ha delefilter til 6x9" slik at du tar bort den dypeste bassen, og da er det jo lite vits med "store" høyttalere. En annen ting er hvordan vi er skapt, nemlig med ører på hver side som er vinklet litt fremover, så dermed er det mest naturlig å ha lyden foran på sidene Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 okei! Takker igjen for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå