Eyefitness Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Prøver å finne en notebook-sekk til min Asus N73JQ, og som også gjerne har plass til et speilreflekskamera (trenger ikke dedikert rom til det) og et par klesplagg eller annet. Den bør helst ikke koste skjorta, men må være av god kvalitet og god å bære. De jeg har sett som har vært fornuftig priset, har dessverre kun plass til laptop og litt dokumenter og mobil og annet småtteri. Finnes det noe der ute som jeg kan ha gått glipp av under søking på nett? Lønner det seg å bestile fra utenlandske nettbutikker? ev hvilke? Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Slenger meg på her! MSi GX740 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Slenger meg også på her! ASUS G73JW Lenke til kommentar
Hareton Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kan denne være noe for dere? Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Så veldig fin ut den Hareton, men tror den blir litt for smal. Indre mål er 29 cm, og det er akkurat hva min laptop er, hvilket tilsier at den blir trang å stappe nedi. Ville valgt den om den var litt bredere. Tror jeg kommer til å gå for denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=599720 Riktignok ca dobbelt så dyr, men har god plass og virker veldig solid og god å bære. Faktisk også eget rom for fotoutstyr i tillegg. Endret 22. januar 2011 av Eyefitness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå