AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg holder på med ei jente nå, men eksen min maser på meg og det irriterer. Jeg er liksom ferdig med henne. Ser ut som hun har lyst på meg enda, så hun kommer nok i tillegg klikke i vinkel når hun ser statusoppdateringa mi på face.. (det er ganske komplisert med min eks´ relasjoner til hun jeg holder på med osv) Så da kommer hun nok til å begynne å krangle og være ekkel. Hva ville dere gjort? Hvordan takle ekser? Ignorere? Heldigvis møter jeg henne veeldig sjeldent i det ekte liv, så det er snakk om facebook/sms. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hvis du ikke vil ha noe med eksen og gjøre. Slett henne fra facebook! Hvis hun plager deg, be hun slutte. Hvis du blokker henne på facebook, vil du kanskje også gjøre henne en tjeneste. Det er ikke lett og se påminnelser om exen over alt, spesielt når de går vidre med andre når man selv enda har følelser. Endret 17. januar 2011 av Lakshore 1 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis du ikke vil ha noe med eksen og gjøre. Slett henne fra facebook! This. Slett, blokker, gjør alt. Tross alt, det er bare Facebook. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg er i litt samme situasjon. Tok bare å slettet eksen fra FB, og ignorerer meldingene jeg får på tlf. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kill that bitch! Eller si KLART OG TYDELIG: "kom deg til helvete ut av livet mitt", er mye snillere enn å ignorere, for da griner hun noen dager, smiser litt mye is, og har rebound sex, og kommer over deg. Ignorer du henne tror hun alt fra at du leker "hard to get" til andre rare ting bare kvinner tenker, blir deprimert og ender opp å forsøke selvmord mens hun leser inn en personsvarmelding, (jypp, jeg har ikke hatet meg selv mer siden). så fortelle henne hva du føler, lyv og si at hun var bare et billg knull fordi du kjedet deg, bare ikke ignorer henne, eller ta en "vi kan fortsatt være venner" for det er bare å torturere jenta. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åh herregud for et dumt forslag du over meg hadde. Hvordan skal man noen gang HJELPE en person ved å si "kom deg til helvete ut av livet mitt"? Hadde en ex slengt det i trynet på meg så hadde selvtilliten min sunket ned til bunn. Det er ikke BARE å grine litt og spise litt is for å komme over noen. Vær heller snill, men samtidig streng. Si f.eks, jeg hadde satt pris på om du sluttet å ta kontakt med meg, jeg vet du har det vanskelig og fremdeles har følelser for meg, men det forandrer ikke det faktum at jeg har mistet mine for deg. Beklager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå