Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få mer sexdrive

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt veldig lite sexdrive. Jeg runker egentlig veldig skjeldent og når jeg er med hun jeg holder på med nå, kjennes det nesten ut som jeg ikke "orker". Synes seff det hadde vært digg med en liten avsugning liksom, men føler det nesten blir tiltak å pule. Før runket jeg nesten vær kveld, og var helt vill etter sex, var den sexmaskinen. Kan det ha noe med trening å gjøre? Før drakk jeg hver helg, men har i det siste begynnt å ta treninga serriøst og trener hver dag, har et strengt kosthold, har sluttet å drikke i helgene og kuttet ut snusen. Føler likevel at jeg har mye energi til overs, men har liksom mistet litt av sexlysten..

Hjeeelp! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, har slett ikke dårlig selvbilde :).

Litt rart i grunn det med testosteronen de skriver om i den artikkelen. Siden ved styrke/fitness trening som jeg driver med, produserer en mer testosteron, og burde derfor få mer sexdrive. Men når jeg tenker meg om har jeg vært gjennom "lite runking" perioder før. Kanskje dette bare er en slik periode, bare på et litt høyere nivå, aner ikke.. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...