Gå til innhold

Windows endret oppløsning etter oppdeatering

Anbefalte innlegg

Hei

Under en automatisk oppdatering av windows7 så endret oppløsningen seg, og jeg kan ikke sette oppløsningen høyere enn 1366x768, og det passer ikke sjermen bra.

Legger med et bilde som viser av problemet.

post-107396-0-95664700-1295301407_thumb.jpg

Brukte enn annen oppløsning før, men husker ikke helt hva den var, men bildet passet sjermen bedere. Har en HP pavalion pv6 med 15' sjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen system specs på denne?

Uansett ser bildet egentlig ganske bra ut spør du meg

for oss, så ser nok bildet normalt ut, men om man ser det på en skjerm som ikke fremviser den oppløsningen bra, så ser det nok ganske så dårlig ut.

Jeg vet riktignok ikke hvorfor det skjedde.

Informasjon om laptopen idn hadde gjort seg.

Du kan prøve og oppdatere skjermdriverene dine også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er Nvidia driveren forsatt ok?

Kan være driveren har blitt oppdatert, eventuelt at en oppdatering har gjort driveren korrupt eller lignende.

Du kan jo prøve å reinstallere den nyeste driveren fra nvidia :-)

Lenke til kommentar

Prøvde å gå tilbake til en eldre driver, og fikk bruke andre oppløsninger, som 1280x720, som jeg brukte før. Men da ble bildet uklart og jeg kom ikke inn på nvidia control panel for å endre på det. Endte opp med å gå tilbake til den nye driveren.

Det er flere nettsider som ikke blir vist orntelig i 1366x768 oppløsningen jeg kjører nå, blandt annet hardware.no. Så

Lenke til kommentar

Det er flere nettsider som ikke blir vist orntelig i 1366x768 oppløsningen jeg kjører nå, blandt annet hardware.no. Så

Hva mener du med 'vist ordentlig'?

Alle med widescreen vil få litt tom plass på begge sidene på Hardware.no. Det er opp til de som bygger siden om hvordan den skal se ut.

Om du trykker Ctrl+Scroll opp eller Scroll Ned, så kan du zoome inn på websiden, slik at den fyller ut mere.

Jeg har også ekstremt mye plass på sidene på hw.no. slik er det bare med widescreen. ;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

instaler nvidia driverne igjen. Slikt du selv sier kom disse forandingen etter automatisk oppdatering.

Last ned nyeste og ikke bruk rull-tilbake funksjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...