skidd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei. har en 42" LG Full HD tv som jeg har hatt nå i ca 2 år, den har 3x HDMI innganger, før hadde jeg tilkoblet pc'en og en PS3, har flyttet så nå har jeg pc'en en annen plass, så kjøpte jeg meg Riks tv denne måneden, å den er tilkoblet med HDMI, så jeg har ikke brukt PS3'en på en stund, så idag tok jeg å koblet til PS3'en til tv'en, på HDMI inngang nr 2, da kom der bare "intet signal" prøvde med en annen kabel & den tredje hdmi inngangen, ingenting fungerte, så koblet jeg ut riks tv boksen, tok hdmi kabelen derifra å koblet den til ps3'en, det funket som bare det, skjermbildet som dukket opp da var instillingene over valg av bilde/oppløsning og div, så da tenkte jeg at kansje det var grunnen til at det ikke fungerte, så jeg koblet til igjen riks tv boksen, men det fungerte ikke, så nå kan jeg ikke ha tilkoblet riks tv boksen samtidig som PS3'en, men jeg har ingen problemer visst jeg kobler til en bærbar pc samtidig som Riks tv boksen. så jeg vet ikke hva som er gale, noen som har vært borti lignende før? oppsumert: PS3 + Rikstv boks tilkoblet tv samtidig = går ikke Rikstv boks + Bærbar tilkoblet tv samtidig = ingen problem. alt tilkoblet med HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå