medlem-79877 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) lk Endret 28. desember 2011 av oivinde Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du sa at du tok henne med til kino. Det betyr at hun liker deg, rett og slett! Det er lovende. Uansett, bare vær selv og fortsett sånn du pleier. Gjerne å ta henne med til middag eller noe ting som hun liker. Si at du ville bli bedre kjent med henne. Ikke si på facebook om du liker henne. Helst å si på ansikt til ansikt. Jenter liker gutter som er selvtillit. Lenke til kommentar
medlem-79877 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Takk for svar dersom andre har forslag, er de også velkomne til å sende inn Lenke til kommentar
Pius Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hvis venninnen hennes sa at hun hadde problemer med å like andre, så har hun kankje ikke problemer med å like andre, men å vise det? Dere har vært ute sammen, og som jeg har skjønt har hun faktisk kost seg. = Hun liker å henge sammen med deg. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare invitert henne ut på noe. Hva som helst, dere blir jo bedre kjent med hverandre. Noe som fører til at hun føler seg mer komfortabel sammen med deg, og da vil hun antageligvis vise følelsene sine. Det er vel gutter som er trege med å skjønne signalene, så lenge jenta ikke er en tomboy så har hun skjønt eller fått et inntrykk av at du liker henne Kan hende bare at hun er litt tilbakeholden, eller har problemer med å vise det / reagere. Btw "I Love you" på facebook = Skyte seg selv i foten Bare tanker fra en felles Vgs elev. Pius Endret 18. januar 2011 av Pius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå