designerus Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Det står skrevet noe annet på bildene, så det vet jeg. Bildene har jeg kjøpt, forresten... Linkene fra index-siden virker ikke korrekt. Var lei nå... Grafikken har jeg ikke optimert ennå. Her er alt: www.designerus.com/test2/ www.designerus.com/test2/web/ www.designerus.com/test2/graphic/ www.designerus.com/test2/illustrtion/ www.designerus.com/test2/photography/ www.designerus.com/test2/other/ www.designerus.com/test2/links/ www.designerus.com/test2/profile/ www.designerus.com/test2/contact/ PS. Har ikke jobbet med "content" ennå... Lenke til kommentar
designerus Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Må ikke bare se! Kommenter også! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Såh tilbake til spørsmålet ditt. Bildene var tøffe, men der stoppet det som jeg syntes var bra. Fargevalget passet ikke til bildene. Skrikende lyseblått bak svak tekst hører ikke hjemme noen steder. Menyen var heller ikke noe å rope hurra for. Men ellers var layoutet brukbart. Prøv å bytt litt på fargene, bytt ut den skrikende blåfargen med noe mildere som gjør teksten mer behagelig å se, og bytt ut fargen på rollovereffekten på linken i menyen med en farge som ikke er så lys. Da kan det blir bedre! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 ok... Merci! Noe mer? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hm.. Det er litt forskjellig størrelse på bildene, og teksten ("Saint Exupéry") virker litt rar.. Blåfargen var fin under og over menyen, men som tekstbakgrunn var den litt vel sterk. Hva med å bruke noe sånt som #B2F0FF som tekstbakgrunn i stedet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Den var fet som faan! Det er den desidert beste siden jeg noen gang har sett på dette forumet...bar none! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hehe! 8) Takk! Men jeg liker den likevel ikke. Skal lage en annen versjon. Dere får se! :oops: Thanx for ur comments, dudes! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå