Gå til innhold

Billigste bankkort med ID


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen annen ID , som i ikke pass engang ?

Er du under 18 ? regner igrunn ikke med det men.

I hvilken bank har du per dags dato et kundeforhold ?

Du trenger pass for å etablere kundeforhold i alle norske banker så ditt beste bet er å gå til/ringe til den banken du har å se om du er legitimert der før 2007 engang, etter gamle regler så de kan utstede et bankkort til deg.

Lenke til kommentar

La meg spesifisere bedre: jeg er over 18, har pass, men har ikke førekort eller bankkort med bilde idag.

 

Jeg har kundeforhold med Skandiabanken.no og SpareSmart.no. Ingen av disse tilbyr bankkort med ID-del.

 

De fleste banker tar 400–350 kr i årsavgift for dette, og jeg lurer på om noen som er billigere. (Siden jeg ikke kommer til å bruke bankkortet til annet enn ID.)

Lenke til kommentar

Årsgebyr for visa ligger på 250,-

Hvis du er student tilbyr noen banker gratis kort/kundeprogram

hvis ikke slipper du nok ikke unna de 250,- , men imens vi venter på nasjonalt ID kort er det vel dette man må gjøre.

 

slik sett spiller det ingen rolle om du går i Postbanken/DnBNOR, Nordea, En bank i Sparebank1 gruppen, en lokal sparebank eller Fokus bank for den saks skyld.

 

Jeg ville bare gått til den banken som har filial nærmest med passet, kan ikke uttale meg om andre en DnB men tror jeg ville valgt denne bare mtp på at de har flest "filialer" dvs Bank i butikk, post i butikk, postkontor, kundesentere etc der du kan gjøre kontant innskudd får så å overføre til skandia/sparesmart, evt overføre andre veien hvis du skulle trenge større kontantbeløp, sette inn mynter etc, ikke ofte man har bruk for manuelle banktjenester om dagen, men du vet aldri og den dagen du trenger det er tilgjengelighet noe som er viktig, tenker jeg. (overnevnte gjelder selvsagt alle de "fysiske" bankene med unntak av brukersteder).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...