Gå til innhold

Hva skjedde med Norges Kreative Fagskole i Tønsberg?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gledet meg mye til å begynne der, også plutselig er den der ikke lengre, samme er det med den i Kristiansand, hva skjedde med skolen i Tønsberg?

 

 

 

 

Hei!

 

Avdelingene Norges Kreative fagskole hadde i Tønsberg og kr. sand ble lagt ned.

De vil tilby alle 11 studierettningene på alle avdelingene og da ble det vanskelig å få beholdt disse to avdelingene siden de ikke er i storbyer, elelr la meg kalle det typisk studentbyer!

Jeg for min del går faktisk på NKF i Oslo, og anbefaler deg å se litt på denne skolen hvis du vil gå på Norges Kreative Fagskole. Det er så supert miljø her og det er så gøy å møte alle disse nye menneskene:) Jeg har lært utrolig mye av å flytte til storbyen og ikke minst har jeg fått mulighet til å knytte kontaker i bransjen, noe jeg tror er vanskelig i de mindre byene som Tønsber og Kristiansand. Og disse kontaktene har jeg fått via skolen da vi jobber med ekte kunder og de er jo gull verdt når jeg må stå på egne ben etter utdanningen! Noe som er litt skummelt, ikke sant? Men oppfølgingen er så god her, fra både medstudenter og lærere, så jeg vet jeg ikke er alene heldigvis:) Jeg var på både åpent hus og hadde en privat veiledning, noe som var suuuperbra! Prøv det!! Jeg husker at telefonnummeret ditt er 800 KREATIV fra jeg ringte de engang, de var veldig imøtekommende, så hvis du renger det så vet du det, hehe! Lykke til i alle fall:) Hilsen en veldig fornøyd student! Ps: her har du en link til Skolen og hjemmesiden også: http://www.norgeskreativefagskole.no/Studiesteder/Oslo/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...