rottweiler Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) jeg lurer litt ang tlf,så spm kommer etterhvert når jeg kommer på spm,men i først omgang,jeg skal formatere minnekorte,men åsen formaterer jeg tlf mine der windows er lagt inn? er det mulig og bruke sanger som ringe/sms lyd? Endret 17. januar 2011 av rottweiler Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Der er du igjen Jeg er ikke en moderator men tenkte bare å nevne at det er bedre om du leser og poster dine spørsmål på HD2 tråden som er her Er så lenge siden jeg har brukt WM6 at jeg ikke husker om man kan bruke musikk som ringetoner men jeg mener å huske at man kan det. Men det er sikkert noen andre på HD2 tråden som vet det. Og du finner masse annet nyttig der Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Der er du igjen Jeg er ikke en moderator men tenkte bare å nevne at det er bedre om du leser og poster dine spørsmål på HD2 tråden som er her Er så lenge siden jeg har brukt WM6 at jeg ikke husker om man kan bruke musikk som ringetoner men jeg mener å huske at man kan det. Men det er sikkert noen andre på HD2 tråden som vet det. Og du finner masse annet nyttig der her er jeg og der var du hehe,oki,trodde jeg posta riktig? kanskje en moderator ser dette og kan flytte den :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå