Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mitt videokamera begynner av en eller annen grunn alltid på null når eg har tømt minnekortet og begynt på nytt. Så da sitter eg med mange filer med samme navn etter et par fyllinger med video. Men er det mulig å i et enkelt jafs rename alle filene i en katalog til endret dato navn? På den måten vil eg få datoen filmen ble filmet som filnavn, noe som vil være ønskelig. Finnes det evt. et program som kan gjøre dette hvis explorer ikke fikser det? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvilket kamera har du? Merke? Gjør det enda lettere for oss andre og svare bra på dette spørsmålet. Som regel er det bare å gå inn på menyen på kameraet og fikse litt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Canon legria HF200. Har funnet hvordan bildene legges i "kontinuerlig" navn. Men ikke for videofilene. Skulle gjerne hatt filnavn med dato og klokkeslett. Hadde vært smashing for oversiktens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå