Kaarerekanraadi Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Prøvde meg med en grønnsakssmoothie nå. Den var ikke vellykket, men nå heller jeg den i steikepanna og steker den sammen med kylling og jalapenos. Smakte jord omtrent den smoothien. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nå har det stoppet opp. Ligger på 102 kilo. Kan ha noe å gjøre med altfor mye alkohol i helga. 6 halvlitere er for mye. Jeg angrer nå. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 6 halvlitere betyr ingenting. Det er de resterende 95% av kaloriene du inntar resten av uka som betyr noe. Hvordan ser kostholdet ditt ut? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 2kg på ganske nøyaktig 1 mnd er ikke så ille. Skal du gå ned kjappere er du nødt til å komme deg i trening. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 2kg på ganske nøyaktig 1 mnd er ikke så ille. Skal du gå ned kjappere er du nødt til å komme deg i trening. Nei, ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 6 halvlitere betyr ingenting. Det er de resterende 95% av kaloriene du inntar resten av uka som betyr noe. Hvordan ser kostholdet ditt ut? Tja, rask oppsummert. Stekte grønnsaker og 2 kyllinglår til middag. Eventuelt seibiff og poteter. Ellers: Müsli(290 kcal) og skummetmelk Hjemmebakt grovbrød. Servelat og kaviar som pålegg. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har kommet meg ned i rundt 98 kilo nå og er i godt "driv". Det som bekymrer meg er hva jeg skal gjøre for å ikke skeie ut for mye i fremtiden, etter jeg har nådd en grei vekt. Jeg vet jo at det går bra om jeg spiser sunt og fortsetter med den vanlige treningen, men så var det all potetgull og øl der ute da... Når man ikke røyker eller snuser, så er det fort gjort å kjøpe en Pringles som belønning for gode og dårlige hendelser i livet. Man bruker mat i steden. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Då er det berre å begynne å røyke eller snuse då! 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Då er det berre å begynne å røyke eller snuse då! Ja, nå er det rett før jeg går bananas. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for inspirasjon! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Etter å ha stagnert litt, så er jeg nå kommet ned i 97 kilo. På 10 uker så blir det 0,75 kg i uka. Det er vel kanskje der man bør ligge for ikke å tære på muskler og bli altfor sur og grinebiter-aktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå