Gå til innhold

BK: Grønt, i flere nyanser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fy faen for et knivskarpt bilde! Hvordan får du det til? Hvilket objektiv er dette tatt med? :D Utrolig stilig bilde, samt at det også er knivskarpt!

 

Bildet er tatt med Sigma 150mm f/2.8 Macro - samt det er brukt 2 macroblitser (Nikon SB-200)

 

Fantastisk bilde!

 

Eneste som ødelegger det er signaturen din. Den bør du gjøre noe med. Ikke fin. Ellers anser jeg bildet som noe av det bedre jeg har i år. Sjelden jeg ser et så skarpt bilde. Veldig bra!

 

Ett bilde blir selvsagt aldri hevet av en signatur - men, siden jeg har dårlige erfaring med "låning" av bilder på nett så blir signaturen på stort sett alle bilder jeg legger ut slik. Slik at jeg i det minste får litt reklame når bilder blir "lånt"

 

Takker forøvrig for alle tilbakemeldinger !

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt i å ha en signatur, men synes selve utformingen på signaturen kunne vært langt bedre :)

 

Har full forståelse for at du har signatur på bildene dine. Iallefall om du alltid tar så gode bilder! Det hadde bare vært kjekt med en noe mer stilfull signatur. Personlig synes jeg den var veldig lite fin. Det er selvfølgelig bare småpirk, som jeg ellers aldri hadde kommentert - om det var noe å si på bildet.

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt i å ha en signatur, men synes selve utformingen på signaturen kunne vært langt bedre :)

 

Har full forståelse for at du har signatur på bildene dine. Iallefall om du alltid tar så gode bilder! Det hadde bare vært kjekt med en noe mer stilfull signatur. Personlig synes jeg den var veldig lite fin. Det er selvfølgelig bare småpirk, som jeg ellers aldri hadde kommentert - om det var noe å si på bildet.

 

 

Er åpen for forslag til forbedring av signatur - så om du er en jækel på den slags, bring it on :)

Lenke til kommentar

Er åpen for forslag til forbedring av signatur - så om du er en jækel på den slags, bring it on :)

 

Jeg ser ingen problemer med signaturen din helt grei i mine øyner, problemet er at man fort kan redigerer bort signaturen hvis man absolutt vil bruke andres bilder men man står nok bedre rustet i etterkant med en signatur åkkesom.

 

Nå, er vel ikke lenge før du kan fylle opp huset ditt med lovlige reptiler, positivt for oss som liker bildene dine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...