The Crusher Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vet ikke om dette er det rette stedet å spørre om det, flytt tråden om feilplasert... Heisann, Jeg to prosjekter jeg skal starte nå. Det ene skal bli en htpc, som skal bygges i en NEC cd-410 cd spiller. Jeg aner ikke hva jeg skal kalle prosjektet mitt, så trenger tips. Kommer ikke til å være noen kraftig pc som skal bygges inni denne. Det andre prosjektet, skal bli en lan pc. Denne skal bygges i en Kenwood KR-V7080 forsterker. Alle tips mottas med stor takk! og en ting til, har et påbegynt prosjekt som har blitt lagd i spon, en stor atx kasse, som skal brukes som server. Trenger også ett navn på den På forhånd, takk for svar Hilsen, Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Noen som har noen tips? Vill starte workloggen så fort som mulig Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 litt vanskelig å velge navn for deg, ta noe som har noe relevant med prosjektet(ene) eller noe slikt? forslag: - Colluseum - AmplifierPC - BigRevo beklager for fattig dårlig forslag 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) den andre var rettet mot lan pc̈́'n? altså kenwooden? Takk for forslag! Skal vurdere de. Det du sa med noe revelant med prosjektet så tenkte jeg med en gang Necpc. Så det kan det hende htpcæen blir, men da gjennstår de 2 andre. Kan poste link til workloggen av trekassa mi, so jeg har på ett annet forum. Endret 18. januar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, AmplifierPC var rett mot kenwooden. Lykke til med prosjektene! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Takk! Da tror jeg det blir slik; HTPC: NecPC LANpc: AmplifierPC Serverkabinettet: ? Usikker... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Det ble NecPC til htpc'n, worklogg startert! Fortsatt ingen navn til server kabinettet i treverk.. Hjelper det med en link til arbeidsloggen som jeg har på et annet forum? Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 mulig det, skader ikke å prøve Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=75463&st=0 Der har du den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå