Gå til innhold

Billige DVD R+ plater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt 100stk TDK 4x DVD+R plater fra en på ebay. Han har sent de som "gave" og verdi på 20$ slik at jeg slipper moms. Totale prisen ble vel på 1500kr. Kunne fått de for 1350, men da med en dårligere frakt metode. Venter cd'ene i morgen eller på tirsdag. TDK er vel en av de bedre merkene tror jeg.

Lenke til kommentar
Datawrite er vel samme skiten som Princo, svjv. Anbefales absolutt ikke.

Princo lager ikke + plater, så sansynligvis er det Ritek, siden Datawrite kjøper mye fra dem. Princo 4x-platene har forøvrig vært svært bra inntil for kort tid siden. Det ser desverre ut til at de har litt problemer akkurat nå.

Lenke til kommentar

Nei, det skal du selvsagt gjøre som du selv vil, men jeg har Nec ND-1100A, og de få DataWrite-platene jeg har kjøpt og prøvd, gav meg ikke lyst til å prøve/kjøpe flere.

Når det er sagt, så er det jo sånn at en palle plater kan skille seg vesentlig i fra en annen palle plater, selv om de kommer fra samme produsent (men forskjellige fabrikker), så det kan godt hende at Ritek-platene med DataWrite-innpakning er gode greier. Jeg har ikke platene her og nå, så jeg kan ikke sjekke ATIPen på dem.

Lenke til kommentar
Når det gjelder NEC DVD brennere så skriver Komplett dette om disse brennerene: Ikke kompatibel med Princo og DataWrite plater!

Så sjekk før du kjøper.

Lars.

Har du noen link til hvor dette står? Var å kikket på Komplett sine sider og fant ikke noe der på DataWrite platene. Evnt på Nec dvd 1100 brenneren.

Lenke til kommentar
Når det gjelder NEC DVD brennere så skriver Komplett dette om disse brennerene: Ikke kompatibel med Princo og DataWrite plater!

Så sjekk før du kjøper.

Lars.

Har du noen link til hvor dette står? Var å kikket på Komplett sine sider og fant ikke noe der på DataWrite platene. Evnt på Nec dvd 1100 brenneren.

Det står under NEC ND-1300 brenneren, se her :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl

Mvh.

NAB.

Lenke til kommentar

Så sjekk før du kjøper.

Lars.

Det står under NEC ND-1300 brenneren, se her :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl

Mvh.

NAB.

De funker på Nec 1100 hos meg, men så står det ingenting om dette problemet på den modellen såvidt jeg kan se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...